حضور تولیدکنندگان روستایی و عشایری استان بوشهر در نمایشگاه ملی روستا آباد

مدیرکل دفتر روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر از حضور ۲۴ تولیدکننده و صنعتگر روستایی و عشایری این استان در پنجمین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر کشور خبر داد.

سهراب امیری نژاد روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: حضورپررنگ تولید کنندگان و صنعتگران روستایی و عشایری این استان در پنجمین جشنواره توانمند روستاییان و عشایر کشور نشان از سرزندگی و پتانسیل بالای تولید در بخش‌های روستایی و عشایری دارد.

وی افزود: در این جشنواره که از ۱۲ تا ۱۸ مهرماه در مصلی امام خمینی تهران برگزار می‌شود، ۲۴ تولید کننده و صنعتگر از استان بوشهر حضور دارند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر با بیان اینکه تولید کنندگان روستایی و عشایری استان در حوزه صنایع غذایی، صنایع دستی و شیلاتی در این نمایشگاه حضور خواهد یافت، تصریح کرد: ظرفیت‌های گردشگری، بومی و محلی، آیینی، بازی‌های بومی محلی و فرهنگی این استان در این نمایشگاه به نمایش گذاشتا می‌شود.

امیری گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه تقویت روحیه خودباوری در بین روستاییان و عشایر است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر یادآور شد: پیش بینی می‌شود شرکت در این رویداد منجر به شناسایی ظرفیت‌ها و کشف استعدادها، معرفی سرمایه گذاران و کار آفرینان جدید در حوزه‌های روستایی و عشایری شود.

امیری ادامه داد: قرار است در حاشیه این رویداد ملی نشست‌های علمی و کارگا‌های آموزشی برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.