جهاد اسلامی: دشمن مجبور به تسلیم خواهد شد

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت دشمن در میدان شکستی تاریخی خورده و مجبور به تسلیم خواهد شد لذا اکنون در پی انتقام از بی‌گناهان است.

محمد الهندی یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با شبکه فلسطین الیوم گفت دشمن در میدان شکستی تاریخی خورده و اکنون در پی انتقام از بی گناهان است. ضربه بزرگی به دشمن وارد شد. ضربه‌ای که هیچگاه فکرش را هم نمی‌کرد. بزرگترین ضربه از زمان تاسیس رژیم صهیونیستی بود.

وی افزود: آنچه رخ داد، زلزله‌ای بزرگ برای اسرائیل و جهان بود. اکنون این رژیم سرخورده شده و می‌خواهد انتقام بگیرد. بمباران شهروندان، خانه ها، مدارس، مساجد و کلیسا‌ها نشان دهنده یاس و ناامیدی بزرگ دشمن است. این تعداد شهید که تقریبا همه آن‌ها غیرنظامی هستند و دو سوم آن‌ها کودک و زن هستند، جنون اسرائیل را نشان می‌دهد. اما غزه مقاوم است. این سرزمین مقاومت اسطوره‌ای دارد و می‌داند که پیروز خواهد شد. مردم غزه بر حِقد و کینه صهیونیست‌ها و بر موشک‌های آن‌ها و تانک‌ها و ناوهایشان پیروز خواهند شد.

الهندی  گفت: اسرئیل می‌خواهد با ارتکاب جنایت‌های بزرگ حمله زمینی به غزه را آغاز کند، اما ممکن است دست درازی‌های این رژیم به خاک غزه، به جنگی بزرگ تبدیل شود و این همان چیزی است که اسرائیل از آن می‌ترسد. اسرائیل از قدرت حزب الله خبر دارد. می‌داند که جنگ، به جبهه جنوبی محدود نخواهد شد.

وی گفت: هم اکنون در اسرائیل شخصیت‌های سیاسی نظامیان را مقصر می‌دانند و نظامیان، سیاستمداران را. نظامیان می‌گویند ما دارای برنامه عملیاتی هستیم و آماده ایم، اما سیاستمداران می‌گویند اکنون زمان حمله نرسیده و آمریکا اعلام کرده است تا آزادی گروگان‌ها دست نگه دارید. این درگیری‌ها در رسانه‌ها انعکاس یافته، حال شما ببینید در خفا چه خبر است؟ آن‌ها می‌گویند آمریکا و بایدن از ما خواسته، اما بایدن تکذیب می‌کند.

این فرمانده جنبش جهاد اسلامی فلسطین  تاکید کرد: دشمن در عرصه سیاسی و نظامی دچار سردرگمی شده است. هر چه مقاومت فلسطینیان ادامه یابد و شلیک موشک به اراضی اشغالی بیشتر شود، اختلاف صهیونیست‌ها افزایش بیشتری خواهد یافت و طرفداران آتش بس و پذیرش شروط مقاومت بیشتر خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار