در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

مردم حامی موسیقی هستند + فیلم

یک آهنگساز گفت: مردم حامی موسیقی هستند و آن‌ها موج موسیقی را به سمت پاپ یا سنتی می‌برند.

چندی پیش آلبوم موسیقی «ماه دیدم» اثر حمید قربانی و آهنگسازی افشین و سپهر رامین به صورت موسیقی تلفیقی با اشعار مولانا رونمایی شد. از همین جهت استاد افشین رامین نوازنده، آهنگساز، ترانه‌سرا و کارشناس موسیقی صدا و سیما از سختی کار با اشعار مولانا گفت: سختی کار سه جنبه دارد، خودت راضی باشی، مردن کار را بپسندند، منتقدین نتوانند زیاد از کار ایراد بگیرند و به طور مداوم باید حواسمان جمع و مراقب باشد تا از تجارت گذشتگان استفاده کنیم.

او ادامه داد: مولانا برایم نسبت به اشخاص دیگر مانند سعدی و حافظ جایگاه ویژه‌ای دارد، اما برای هر شاعری بخواهی کار کنی با سختی همراه است.

وی درباره کمرنگ شدن موسیقی سنتی و راهکار برای ترویج و توسعه موسیقی سنتی گفت: موسیقی سنتی دوران پررنگ خود را با اساتید بزرگی گذراند و جوان‌های امروزی طور دیگری فکر و کار می‌کنند؛ از جهتی مردم هم حق دارند موسیقی‌های گوناگونی را بشنوند. مردم حامی موسیقی هستند که بلیت کنسرت یا سی‌دی‌های تولید شده را خریداری می‌کنند. معتقدم مردم موج موسیقی را به سمت پاپ یا سنتی می‌برند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۰:۲۵ ۱۳ مهر ۱۴۰۲
با درود وقت بخیر برای آن عزیزی که گفت زمان اولیا الهی موسیقی بود عرض کنم که آن زمان سوادی نداشتن ورعلم و دانشی هم نبود !قرار نیست ما مثل قرون وسطایی زندگی کنیم !زمان اولیا الهی همه با اسب و شتر مسافرت مبکردن ،آیا الان هم به اون صورت سفر میکنند !؟یا با اسب و شتر سر کار میرن !؟پس زمان عوض شده علم پیشرفت کرده دانش زیاد شده و همه چیز تغییر کرده ،موفق باشید عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
من جزوی از مردم محسوب میشم و حامی موسیقی نیستم.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۰۴ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
بسم الله الرحمن الرحیم
آیا خداوند و اولیاء الهی هم حامی موسیقی هستن؟
آخرین اخبار