دستگیری قاتل فراری و همدستانش در عملیات ضربتی پلیس

فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری قاتل فراری و هفت نفر در ارتباط با قتل به وقوع پیوسته در عملیات غافلگیرانه پلیس آگاهی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ روح اله گراوندی  فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری و تیراندازی منجربه قتل در یکی از مناطق شهرستان دزفول، شناسایی و دستگیری قاتل فراری به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

او می‌گوید: کاراگاهان پلیس آگاهی دزفول با تسلط اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی هویت و محل مخفیگاه قاتل فراری و ۷ نفر دیگر شرکت کننده در این درگیری و مرتبط با قتل به وقوع پیوسته را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی طی چند عملیات غافلگیرانه و ضربتی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی دزفول ادامه داد: متهم در تحقیقات و بررسی‌های بعمل آمده به بزه ارتکابی (قتل) معترف شد، قاتل علت و انگیزه خود را اختلافات مالی و استفاده از مواد مخدر روان گردان قبل از درگیری عنوان کرد.

 سرهنگ گراوندی با اشاره به سوابق کیفری قاتل و همچنین تلاش پلیس در کشف سلاح بکار رفته در قتل، گفت: متهم اصلی پرونده به همراه ۷ نفر از شرکت کنندگان در درگیری جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.