جمع آوری ۵۰ معتاد متجاهر طی یک روز در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان گفت: از ساعات اولیه امروز تا کنون  ۵۰ معتاد متجاهر در این شهرستان جمع آوری شد.

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: با اجرای طرح آرامش در شهر به مناسبت بازگشایی مدارس ماموران پلیس آبادان موفق شدند از ساعات اولیه امروز تا کنون  ۵۰ معتاد متجاهر را در این شهرستان جمع آوری کنند.

این مقام انتظامی گفت: این معتادان و خرده فروشان مواد مخدر در سطح معابر، محیط پیرامون مدارس، پارک‌ها و حاشیه شهر شناسایی شده بودند.

به گفته او در طرح‌های قبلی نیز ۳۵ معتاد متجاهر جمع آوری شد.

سرهنگ کشوری همچنین گفت: این معتادان پس از غربالگری و انجام معاینات پزشکی برابرماده ۱۶ به کمپ ترک اعتیاد مرکز استان خوزستان معرفی شدند.

او انجام سرقت‌های خرد نظیر تجهیزات معابر، پارک‌ها و مشاعات ساختمانی را ازجمله سوابق و اقدامات بزه از سوی معتادان متجاهر عنوان کرد و گفت: هدف پلیس از جمع آوری معتادان متجاهر، ابتدا ساماندهی  وهدایت آنان به سمت مراکز ترک اعتیاد باهمکاری سازمان‌ها و ادرات مربوطه و افزایش احساس امنیت در سطح شهرستان است.

فرمانه انتظامی آبادان گفت: ماموران کلانتری‌ها با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و توان عملیاتی یگان امداد با انجام اقدامات میدانی ابتدا ۹ خرده فروش مواد مخدر همراه با ۶ سارق را شناسایی و دستگیر کردند، در بازرسی از مخفیگاه آنان، مقادیری موادمخدر به صورت بسته بندی همراه با اموال مسروقه مشاعات ساختمانی کشف و ضبط گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.