خدمات اورژانس اهواز در ۳ حادثه حریق و مسمومیت با گاز در یک روز

با وقوع دو حادثه حریق منزل مسکونی و یک مورد مسمومیت با گاز شهری در شبانه روز گذشته، مجموعا ۱۰ ساعت ماموریت توسط ۵ تیم تخصصی عملیاتی اورژانس اهواز انجام گرفت.

کره بندی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث خوزستان گفت: سه حادثه مربوط به استفاده از وسایل گرمایشی در شبانه روز گذشته موجب مصدومیت ۳ شهروند گردید.

او می‌گوید: در دو حادثه جداگانه حریق منزل مسکونی در منطقه کوی علوی در ساعت ۰۰:۵۵ دقیقه بامداد و کوی رمضان در ساعت ۱۳:۰۵ در شهر اهواز که با امدادرسانی ۳ ساعته همکاران مان در هر مورد همراه بود ضمن استقرار تیم‌های عملیاتی اورژانس کلیه افراد درگیر در حادثه بررسی گردیدند و در مجموع ۲ مصدوم به بیمارستان منتقل گردیدند.

کره بندی ادامه داد: در حادثه دیگر در اثر استفاده از وسایل گرمایشی نامناسب یک شهروند در منطقه سپیدار دچار مسمومیت با گاز شده بود که خوشبختانه با اطلاع به موقع و حضور و خدمات رسانی همکاران عملیاتی اورژانس در ساعت ۱۴:۵۰ با حال عمومی مطلوب به بیمارستان منتقل شد.

رئیس اورژانس خوزستان گفت: متاسفانه شاهد افزایش حوادث ناشی از استفاده ناصحیح و غیر اصولی از لوازم گرمایشی و گازسوز در روز‌های اخیر هستیم، لذا از مردم عزیز خواهشمندم رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی را در شروع فصل سرد مد نظر قرار دهند.

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.