خیران سلامت ۶۸۰ میلیارد ریال به زبرخان خراسان رضوی کمک کردند

مدیر کل امور خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خیران سلامت در دولت سیزدهم ۶۸۰ میلیارد ریال در حوزه بهداشت و درمان به شهرستان «زبرخان» خراسان رضوی کمک کردند.

محمدجواد حیدری پور روز دوشنبه در آیین افتتاح کلینیک خیرساز دندانپزشکی در مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی «اسحاق آباد» شهرستان زبرخان از توابع دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با اشاره به در نظر گرفتن تسهیلات و معافیت‌های ویژه برای خیرین سلامت گفت: دولت و مجلس همراهی خوبی با بخش مشارکت‌های اجتماعی وزارت بهداشت دارند و نگاه وزیر بهداشت به حوزه خیرین سلامت بسیار مثبت است.

وی ادامه داد: مایه خرسندی است که امور خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رتبه بیست ویکم را در دنیا کسب کرده است.

مدیر کل امور خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حضور خیرین سلامت نماد مردم سالاری است و نیشابور یک شهر بین‌المللی و خوشنام در ایران است.



خیران برای احداث کلینیک دندانپزشکی اسحاق آباد ۲۰ میلیارد ریال هزینه کردند

رییس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در حاشیه این مراسم گفت: کلینیک خیرساز دندانپزشکی در مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی اسحاق آباد شهرستان زبرخان از توابع دانشگاه علوم پزشکی نیشابور به همت خیر نیک اندیش سلامت حاج «حسین یوسفی» به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال و در فضایی به مساحت ۱۰۰ مترمربع زیربنا احداث شده است.

 مجید درودی افزود: کلینیک بهره برداری شده دومین مرکز تخصصی دندانپزشکی در شهرستان «زبرخان»، زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور است.

وی خاطر نشان کرد: با افتتاح این کلینیک دندانپزشکی، پنج نیروی انسانی به همراه ۲ دندانپزشک برای ارائه خدمات به مراجعان مشغول به فعالیت خواهند شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: در این کلینیک خدمات تخصصی دندانپزشکی به غیر از خدمات زیبایی اورتودنسی با تعرفه دولتی در شیفت صبح (از صبح تا عصر) و در شیفت عصر خدمات سطح ۲ به مراجعان ارائه خواهد شد.

به گفته وی، این مرکز به صورت نامحدود پذیرای جمعیت مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور برای ارائه خدمات دندانپزشکی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار