دادرس: کامرانی‌فر تبرئه شده است/ در پرونده باشگاه سپاهان تحت فشار نیستیم

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: کامرانی‌فر، دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال تبرئه شده است و فقط ۵۰ میلیون تومان جریمه شده است.

مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت رای نهایی حسن کامرانی‌فر، دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال اظهار کرد: کامرانی‌فر تبرئه شده است و فقط ۵۰ میلیون تومان جریمه شده است. ما  پرونده را خواندیم و قاضیان هم حضور داشتند و بعد از بررسی مدارک به این نتیجه رسیدند که کامرانی‌فر تبرئه شود و تنها جریمه مالی شود.

دادرس درباره اینکه رای تبرئه کامرانی‌فر هنوز ابلاغ نشده است، گفت: نه این رای ابلاغ شده است. زمانی که دبیرکل فدراسیون فوتبال رای را امضا می‌کند در سایت فدراسیون منتشر می‌شود.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره اینکه  اعتراض باشگاه سپاهان  به حکم کسر ۴ امتیاز به این کمیته ارسال شد، اظهار کرد: اعتراض این باشگاه ۲۰ دقیقه قبل به کمیته استیناف رسید.

او درباره اینکه احتمال اینکه کمیته استیناف در پرونده کسر امتیاز از باشگاه سپاهان تحت فشار  قرار بگیرد، گفت: به صراحت می‌گویم کسی جرات ندارد ما را تحت فشار قرار بدهد و هیچ کس هم تلفن و تماس  نگرفته و حرفی هم نزده است و این‌ها شایعات و گمانه زنی‌ها برای گرم کردن تنور خبر در فوتبال است. آدم‌هایی در کمیته نیستند که تحت فشار قرار بگیرند و فشار را قبول کنند.

دادرس درباره اینکه خیلی‌ها گفتند که رای کسر امتیاز از سپاهان در کمیته استیناف باطل می‌شود، بیان کرد: نه، ما باید پرونده را ببینیم و مو به مو و ریز به ریز بررسی شود و اکنون هم حرفی نمی‌زنیم و نمی‌دانیم محتوای پرونده چیست. شایعات هیچ ارزشی برای ما ندارد و گمانه زنی برای گرم کردن تنور خبر است.

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره زمان بررسی پرونده اعتراض باشگاه سپاهان به رای کسر ۴ امتیاز گفت: صالحی، رئیس کمیته استیناف زمانش را  اعلام می‌کند که به چه صورت این پرونده بررسی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار