در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

استخدام اعضای شورای حل اختلاف قطعی شد/ آغاز فرآیند به زودی+ فیلم

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور از تصویب استخدام اعضای شورای حال اختلاف در شورای نگهبان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت استخدام نیرو‌های شورا‌های حل اختلاف گفت: وضعیت استخدام نیرو‌های شورای حل اختلاف در لایحه جدید تصویب شد که آزمون استخدامی برگزار شود و افراد استخدام شوند.

وی گفت: در چند نوبت شورای نگهبان نسبت به استخدام در شورای حل اختلاف اشکال قانونی گرفته بود که در آخرین نوبت این موضوع را پذیرفتند و تصویب کردند.

صادقی اظهار کرد: پس از تصویب لایحه شورای حل اختلاف اقدامات لازم جهت برگزاری آزمون‌های مربوط به جذب اعضای شوراهای حل اختلاف خواهیم کرد.

وی در پاسخ به اینکه آغاز استخدام‌ها به امسال خواهد رسید گفت: امیدواریم امسال انجام شود، اما بعید می دانم، زیرا مراحل مقدماتی خیلی طولانی است باید با دستگاه‌های متعددی از جمله سازمان اداری و استخدامی مکاتباتی انجام شود.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور گفت: اگر این موضوع به تنهایی دست خودمان بود ظرف دو الی سه ماه آزمون را برگزار می‌کردیم، ولی، چون نیاز به هماهنگی‌های متعددی دارد بعید است ظرف پنج ماه آینده بتوانیم آزمون برگزار کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریمی
۲۳:۱۷ ۱۸ مهر ۱۴۰۲
سلام این همون ازمون کادر اداری قوه قضاییه هست؟؟متصدی امور دفتری و تقریرنویس.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۷ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
انتظار می رود در استخدام در جامعه عدالت رعایت شود شرکت در آزمون برای همه آزاد باشد و سلیقه ای نباشد آنهایی با رابطه و نفوذ در شورای حل اختلاف مشغول هستند فقط با آزمون داخلی استخدام شوند همه در آزمون سراسری شرکت نمایند و براساس امتیاز و نمره مانند استخدام سایر دستگاها انجام شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
خوب دوباره آزمون برگزار می کنند؛ هزینه ثبت نام هم حتما 400 هزار تومان می گیرند و هزینه 5 سال پذیرفته شدگان را از شرکت کنندگان دریافت می کنید. اگه راست می گید آزمون را رایگان برگزار کنید...
Iran (Islamic Republic of)
یار خدا
۰۷:۵۸ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
آنچه مشاهده شده در برخی از شهر ها سکانداران شورای حل اختلاف دست کم دو الی سه نفر از بستگان خودشان را درکنار شان بکار گمارده اند . ( دختر ، داماد ، پسر ) لطفا بررسی شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۷ مهر ۱۴۰۲
اگه قرار استخدام کنید باید ازهمین افرادی که در شورا چندین سال افتخاری کار کردند و با حقوق ناچیز استخدام کنید کدام اداره و سازمان رو دیدید که با ماهی سه میلیون و پانصد دریافتی داشته باشد ما افراد شورا مخالف برگزاری آزمون هستیم و باید تمام کارکنان شوراهای حل اختلاف استخدام شوند چون با آزمون پارتی دار انقد زیاد هست که راه به همکاران شورا نرسد
آخرین اخبار