میهن پرستان واقعی ما شهدا هستند که با تمام وجود مقابل توطئه دشمنان ایستادند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: میهن پرستان واقعی ما شهدا هستند که با تمام وجود مقابل توطئه دشمنان این کشور ایستادند.

 مراسم نخستین سالگرد شهادت سیدحمیدرضا هاشمی با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و سردار شهید سید حمیدرضا هاشمی گفت: حضور اهل سنت در آیین سالگرد شهادت شهید هاشمی یک نمونه مجسم و عینی وحدت و همدلی بین ملت بزرگ ایران است و وحدت تشیع و تسنن به عنوان امت وحده تلقی می‌شود. 

او افزود: بلند آوازه بودن و این حسن شهرت ملت ایران در سایه خون شهدای وحدت و امنیت نظیر سردار شهید سیدحمیدرضا هاشمی به دست آمده است.

سلیمانی تصریح کرد: شهدای ما دستاورد‌های بزرگی برای ایران و ملت بزرگ ما به ارمغان آوردند این دستاورد‌ها آنچنان بزرگ هستند که شاید ما که در متن این حوادث قرار داریم و در کنار شهدا زندگی می‌کنیم، عظمت و بزرگی آن را نتوانیم ببینیم.

سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: امروز یک حکومت مردمی بین حکومت‌های دنیا می‌درخشد که آن جمهوری اسلامی است و وابسته نیست و تحت تاثیر هیچ قدرت بین المللی، به خصوص نظام سلطه قرار ندارد و بلکه در برابر نظام سلطه است و پرچمدار این مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: بین اهل سنت و تشیع تفاوتی وجود ندارد، اهل سنت شهدای زیادی تقدیم کرده و نزدیک ۶ هزار شهید اهل سنت در کردستان و در زمان تجزیه طلبی از وحدت و یکپارچگی ایران اسلامی دفاع کردند لذا آن‌ها میهن پرستان واقعی ایران هستند.

او ادامه داد: همه شهدای عزیز ما امروز نمونه مجسم پاسداری از هویت ملی و میهن‌پرستی محسوب می‌شوند، اما رسانه‌های فارسی‌زبان آمریکایی و اسرائیلی می‌خواهند این حقیقت بزرگ را مسخ و قلب کنند و جای جلاد و شهید را جابجا کنند و آن‌ها می‌خواهند بزرگترین خائنان تاریخ معاصر کشور را به عنوان میهن پرست معرفی کنند.

سردار سلیمانی تصریح کرد: یک فرد خائن مثل رضاخان که هیچ کارنامه درخشان و نقطه سفیدی در کارنامه اش وجود ندارد یا فرزند او محمدرضا پهلوی که به شرط قرار دادن کشور در اختیار متفقین پادشاه شد و حکومت او محصول چنین خیانتی است، اما رسانه‌های بیگانه می‌خواهند این حقایق را وارونه جلوه دهند.

او تاکید کرد: ما باید با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، در جلسات مربوط به شهدا بر این مطالب تاکید کنیم که میهن پرست واقعی شهدا و خانواده شهدا هستند که از یک تا ۱۰ شهید تقدیم میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی کردند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: جمهوری اسلامی به عنوان الگویی جدید در جهان اسلام و در دوره جدیدی از تمدن سازی اسلامی قرار دارد و برگزاری این جلسات به عنوان جهاد تبیین و ترویج مکتب شهادت و مقاومت حائز اهمیت است و باید این جلسات را با جوان و نوجوان و مدارس و دانشگاه با استفاده از رسانه و فضای مجازی و هنر و ... پیوند دهیم.

او گفت: ما با شهدا عهد می‌بندیم از ملت ایران در برابر مخاطرات دفاع کنیم و در خدمت ملت ایران باشیم و وحدت شیعه و سنی را پاس بداریم و از این حقیقت بزرگ و از خون شهدا پاسداری کنیم.

سردار سلیمانی تصریح کرد: باید راه پرافتخار شهدا را ادامه دهیم و حقایق را برای نسل‌های جوان بازگو کنیم و از بیگانگان و نظام سلطه نترسیم و از درسی که سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به ما داد تا در دل تهدیدات، فرصت‌ها را بیابیم و فرصت‌های بزرگ خلق کنیم تا بر قدرت ملت بیفزاییم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار