گلچینی از اجرای نمایش «اپرای چین» در تالار فخرالدین اسعد گرگانی+فیلم

اجرای نمایش سه افسانه قدیمی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی از سوی گروه نمایشی اپرای چین با استقبال مخاطبان رو به رو شد.

نمایش «اپرای چین» امروز یکشنبه ۹ مهر روی صحنه سالن اصلی تالار فخرالدین اسعدگرگانی رفت و نمایش آن با استقبال ویژه مخاطبان در بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش‌های آیینی و سنتی قرار گرفت.

سرپرست گروه اپرای چین این نمایش در پایان ضمن تشکر ویژه از مسئولان ایرانی برای برگزاری این جشنواره گفت: امیدوارم این اپرا پلی در دوستی عمیق‌تر ایران و چین باشد.

گفتنی است بیست‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی با دبیری احمد جولایی، از یکم تا یازدهم مهر، در بخش‌های «رادیو تئاتر» و «نمایشگاه هنر‌های نمایشی» به میزبانی تهران، «صحنه‌ای» (ویژه-آزاد) و «بین‌الملل» به میزبانی استان گلستان (گرگان و کردکوی)، «شبیه‌خوانی» به میزبانی استان مرکزی (تفرش)، «نمایش‌های فردی، نقالی، روایت‌های ملی و کارآواها» و «معرکه‌ها، آیین‌ها و بازی‌های نمایشی» به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری (شهرکرد)، «عروسکی» و «دانشجویی صحنه» به میزبانی خراسان شمالی (بجنورد) و «سمینار‌های پژوهشی» و «نمایشنامه‌نویسی» به میزبانی آذربایجان شرقی (تبریز) در حال برگزاری است.

این رویداد در بخش صحنه‌ای و بین المللی از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۷ مهر ماه در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی آغاز به کار کرده است و تا سه شنبه ۱۱ مهرماه ادامه دارد.

 



منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.