تمهیدات شرکت گاز برای استمرار و پایداری جریان گاز در فصل سرما

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان قزوین از آمادگی کامل این شرکت برای ورود به فصل زمستان و پایداری و استمرار جریان گاز خبر داد.

حسین فرامرزیان مدیر بهره برداری شرکت گاز استان قزوین گفت: شرکت گاز استان با انجام اقدامات پیشگیرانه و نگهداری و تعمیرات در ایستگاه‌های تقلیل فشار در شش ماهه ابتدایی سال، خود را برای فصل سرما آماده کرده است.

وی آمادگی همه جانبه اکیپ‌های امداد گاز را از نقاط قوت شرکت گاز دانست و بیان داشت: تمامی اکیپ‌های امدای گاز در سطح استان با انجام رزمایش‌های عملیاتی آمادگی لازم را کسب نموده اند و همچنین با تجهیز مراکز امداد به سامانه مانیتورینگ، امکان پایش لحظه‌ای وضعیت ایستگاه‌ها نیز فراهم شده است.

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان به بخش صنعت نیز اشاره کرد و گفت: از تمامی مشترکین تولیدی و صنعتی، دامداریها، مرغداریها، گلخانه‌ها و مشترکین اماکن عمومی می‌خواهیم همچون گذشته همراهی لازم را داشته و اقدامات مربوطه را در خصوص تهیه، تامین و ذخیره سازی سوخت دوم بعمل آورده و خود را برای ماه‌های سرد سال آماده نمایند.

فرامرزیان گفت: شرکت گاز استان قزوین تمام تلاش خود را برای این امر مهم بکار بسته و در مقابل از تمامی مشترکین استان تقاضا داریم ضمن مدیریت مصرف، نکات ایمنی را نیز رعایت نموده تا بتوانیم ماه‌های سرد سال را آرام و بدون دغدغه پشت سر بگذارنیم.

برچسب ها: شرکت گاز ، فصل سرما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.