تدوین ۸ طرح پیشران توسعه در دانشگاه سمنان

رئیس دانشگاه سمنان از تضمین تامین خوابگاه چهار ساله برای ۱۰۰درصد دانشجویان روزانه در این دانشگاه مادر استان به عنوان یکی از مهمترین اقدامات دانشگاه سمنان نام برد.

سعدالدین  در دیدار اعضای بنیاد همیاری مردم گفت: پروژه‌های متعددی برای افزایش ظرفیت‌ خوابگاه های دانشگاه در حال انجام است.

وی احداث ۱۳۶واحد خوابگاه متأهلی برای دانشجویان دانشگاه سمنان را یکی از طرح های بزرگ دانشگاه برشمرد و ادامه داد: اعتبار در نظر گرفته در این پروژه که فرآیند عملیات اجرایی احداث آنها از هفته قبل با حضور معاون وزیر آغاز شده بالغ بر ۱۳۵ میلیارد تومان است.

 رئیس دانشگاه سمنان با برشمردن برخی از مهمترین دستاوردهای حدوداً ۹ ماهه ریاست جدید این دانشگاه افزود: آغاز عملیات اجرایی شهرک دانشگاهی به وسعت ۲۶ هکتار از جمله دیگر پروژه‌های در دست اجرا است.

سعدالدین با اشاره به برنامه‌های این دانشگاه برای افزایش پذیرش دانشجویان خارجی خاطرنشان کرد: جذب دانشجویان بین‌الملل و غیرایرانی با هدف افزایش دانشجویان بین‌الملل به حداقل ۱۰ درصد از کل دانشجویان دانشگاه سمنان به‌طور جدی در حال پیگیری است.

این عضو هیات علمی دانشگاه سمنان از طراحی و تدوین هشت طرح پیش‌ران توسعه در دانشگاه سمنان خبر داد و تصریح کرد: دانشگاه سمنان در طراحی و اجرای طرح‌های علمی و توسعه‌ای از توان و ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار