۱۵ مهر آغاز هفته ملی کودک

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هفته ملی کودک را با شعار کودکی بهتر، زندگی بهتر از ۱۵ تا ۲۱ مهر امسال برگزار می‌کند.

هفته ملی کودک با شعار کودکی بهتر، زندگی بهتر از ۱۵ تا ۲۱ مهر امسال در استان قزوین برگزار می‌شود.

محمد خورشیدی مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری قزوین در نشست استانی برنامه‌ریزی هفته ملی کودک با تاکید بر ضرورت بهره مندی همه اقشار کودکان و نوجوانان از برنامه‌های دستگاه‌های مرتبط با حوزه کودک، فراهم‌سازی زمینه برای برخورداری هر چه بیشتر همه بچه‌های استان از برنامه‌های هفته ملی کودک را خواستار شد و در زمینه مساعدت و همراهی با برنامه‌های این ایام قول مساعد داد.

در ادامه سید علی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هفته ملی کودک را فرصتی برای تاکید دوباره بر اهمیت و جایگاه کودکان در جامعه دانست.

وی با اشاره به احادیثی از ائمه معصومین (ع) درباره رعایت حق و خواسته‌های کودکان و نوجوانان، جلب نگاه جامعه به کودکان و حقوق آن‌ها را از اهداف برنامه‌های هفته ملی کودک برشمرد.  

سید موسوی تاکید کرد: از آنجا که کانون متولی هفته کودک شناخته می‌شود، همکاری و مساعدت سایر دستگاه‌ها با برنامه‌ها و اقدامات کانون زمینه را برای هم‌افزایی و اثربخشی بیشتر برنامه‌ها فراهم می‌سازد.

کبری علیخانی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هم بر کیفیت‌بخشی و افزایش آموزش خانواده‌ها در حوزه تربیت و فرهنگ‌سازی برای نسل آینده تاکید کرد و استفاده از منابع و ظرفیت سایر دستگاه‌ها از جمله مساجد را برای توسعه و ارتقای فعالیت‌های حوزه کودکان خواستار شد.

اعلام نظرات، پبشنهادات، ویژه‌برنامه‌ها و راهکار‌های مشارکت سایر دستگاه‌های دست اندرکار حوزه کودک استان با ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک، بخش دیگر این نشست بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار