برنامه سومین روز جشنواره بین‌المللی نمایش آیینی و سنتی

بخش بین‌الملل بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان آغاز به کار می‌کند.

در سومین روز از برگزاری بخش صحنه‌ای بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش‌های آیینی و سنتی که به میزبانی شهر‌های گرگان و کردکوی استان گلستان برگزار می‌شود، یک گروه نمایشی از کشور چین به اجرای برنامه‌ای در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان می‌پردازد. این در حالی است که سه گروه نمایشی از شهر‌های تهران، بهبهان و یزد آثار نمایشی خود را به صحنه می‌برند.

بر اساس برنامه ارائه شده از سوی ستاد برگزاری جشنواره، برنامه روز سوم اجرا‌های بخش صحنه‌ای جشنواره در روز یکشنبه نهم مهر ماه ۱۴۰۲ به ترتیب زیر اعلام شده است:

* تالار اصلی مجموعه فرهنگی هنری فخرالدین اسعد گرگانی

ساعت‌های ۱۶:۳۰ و ۲۰:۳۰: نمایش «yue opera (Shaoxing opera)» از کشور چین – مدت اجرا: ۸۰ دقیقه

* تماشاخانه نگاه مجموعه فرهنگی هنری فخرالدین اسعد گرگانی

ساعت ۱۳ نمایش «در انتظار گورو» به نویسندگی و کارگردانی کاوه مهدوی از تهران (استان تهران) – مدت اجرا: ۵۰ دقیقه

ساعت ۱۸:۳۰ نمایش «شارامان» به نویسندگی علیرضا داوری و کارگردانی ساسان شکوریان از بهبهان (استان خوزستان) – مدت اجرا: ۸۰ دقیقه

*مجتمع فرهنگی هنری کردکوی

ساعت ۱۹ نمایش «فین جین» به نویسندگی ابوالفضل حاج علی‌خانی و کارگردانی رضا آقایی میبدی از یزد (استان یزد) – مدت اجرا: ۱۰۰ دقیقه

بخش صحنه‌ای و بین الملل بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی و سنتی از روز جمعه هفتم مهر تا پایان روز سه شنبه یازدهم مهرماه ۱۴۰۲ توسط اداره کل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان به میزبانی شهر گرگان و شهرستان کردکوی میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.