سی و نهمین هفته اعتراضات علیه کابینه نتانیاهو برگزار شد + فیلم

ده‌ها هزار صهیونیست برای اعتراض به طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو برای سی و نهمین هفته پیاپی دست به تظاهرات زدند.

رسانه‌های عبری گزارش دادند ده‌ها هزار صهیونیست امروز (شنبه) در سی و نهمین هفته اعتراضات علیه طرح اصلاحات قضایی بنیامین نتانیاهو به خیابان‌ها آمدند.

به گزارش نشریه تایمز اسرائیل، سازمان‌دهندگان گفتند که تظاهرات این هفته ماهیت جنجالی و مخرب حکومت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم را برجسته خواهد کرد.

افزون بر این، سازمان دهندگان تظاهرات، در بیانیه‌ای که پیش از تجمع منتشر کرده بودند، گفتند: «او (نتانیاهو) متخصص تفرقه انداختن بین شهروندان است. اقتصاد ما در حال فروپاشی است و تنها چیزی که به دست می‌آوریم تحریکات [از سوی نخست وزیر] است». 

گفته شده این تظاهرات در ۱۵۰ نقطه در سراسر سرزمین‌های اشغالی برگزار می‌شود. 

در بحبوحه ادامه یافتن اعتراضات علیه اصلاحات قضایی، رسانه‌ها می‌گویند بنیامین نتانیاهو فردا (یکشنبه) یک جلسه ارزیابی امنیتی ویژه برای بررسی وضعیت در نوار غزه تشکیل خواهد داد. کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی می‌گوید در پی بالا رفتن تنش‌ها و پاسخ‌های گروه‌های مقاومت، برخی هشدار‌های امنیتی صادر شده که نتانیاهو و یوآو گالانت، وزیر جنگ در خصوص آن گفتگو خواهند کرد. جلسه مذکور خارج از چارچوب کابینه امنیتی انجام می‌شود. 

آخرین جلسه کابینه رژیم دو هفته پیش برگزار شده و منجر به اختلاف نظر عمومی بین دفتر نخست وزیر و ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی بر سر اسرای فلسطینی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار