ضرورت ترویج دیپلماسی گفتگوی گردشگری در جامعه

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی کرمان گفت: گردشگری با زندگی ما عجین است و یک پازل همه جانبه است لذا باید دیپلماسی گفتگوی گردشگری را ترویج دهیم.

سعید شاهرخی صبح امروز هشتم مهرماه در همایش فعالان گردشگری استان کرمان گفت: خوشبختانه کرمان در حوزه آموزش رحمت و الگوی رفتار، دارایی‌های ارزشمندی دارد که یکی از این الگو‌های رفتاری سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی است.

او بیان کرد: حوزه‌های فرابخشی میراث فرهنگی و گردشگری نیاز به بازنگری و بازاندیشی و اولویت بندی دارد لذا با نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی این مهم محقق خواهد شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان بیان کرد: کرمان ظرفیت‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی فوق العاده‌ای دارد و باید از ظرفیت‌های بومی برای رونق گردشگری استفاده شود.

او با بیان این مطلب که استان کرمان در حوزه بوم‌گردی از نظر کمی رتبه اول کشور را دارد، تصریح کرد: معتقدم که کرمان از نظر نیروی انسانی نیز بسیار غنی است.

شاهرخی با تبیین غنای صنایع دستی استان کرمان در ادامه عنوان کرد: امنیت، بنیاد صنعت گردشگری است و گردشگری با زندگی ما عجین و یک پازل همه جانبه برای همه است و شعارم " همه چیز برای همه" است لذا باید دیپلماسی گفتگوی گردشگری را در جامعه ترویج دهیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان نقد سازنده و مطالبه گری مؤثر را از صاحب نظران خواستار شد و گفت: کارگاه‌های آموزشی اولویت نخست این اداره کل است. همچنین ضمن تعامل سازنده با ارگان‌های مربوط به حوزه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی حتماً جلسات پرسش و پاسخ در خصوص کوتاهی‌هایی که صورت گرفته را خواهیم داشت.

برچسب ها: گردشگری ، دیپلماسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار