انجام کار‌های جهادی بزرگ نیازمند انسجام و هماهنگی

استاندار کرمانشاه با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در سطح استان و شهر کرمانشاه، گفت : با توجه به اینکه با شرایط مطلوب فاصله بسیاری داریم، نباید به این اقدامات قانع شویم و باید تلاش‌ها مضاعف شود.

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه امروز (۸ مهر) در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح سپاه، با تقدیر از عملکرد شهرداری کرمانشاه و قرارگاه خاتم (ص) در اجرای این پروژه گفت : انجام کار‌های جهادی بزرگ نیازمند انسجام و هماهنگی است و این انسجام را در اجرای این تقاطع شاهد بودیم.

وی افزود: برای انجام کار‌های بزرگ نیازمند این انسجام و هماهنگی هستیم و دستگاه‌ها باید با همکاری هم کار‌ها را پیش ببرند.

وی با بیان اینکه کرمانشاه با شرایط مطلوب فاصله دارد، گفت: نباید با انجام چند پروژه قانع شویم، چرا که این کار انگیزه را از بین می‌برد. با توجه به فاصله‌ای که تا شرایط مطلوب داریم باید توان مضاعفی برای انجام پروژه‌های بیشتر بگذاریم.

صحرایی با بیان اینکه احداث تقاطع سپاه گره ترافیکی در این نقطه را مرتفع کرده است، گفت: در سایر نقاط شهر هم گره‌های ترافیکی دیگری وجود دارد که باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف و رفع شود.

وی افزود: خوشبختانه شهرداری کرمانشاه بعد از این تقاطع تمرکز را بر ساخت دو پل دیگر بر روی رودخانه قره‌سو قرار داده که احداث آن‌ها می‌تواند ترافیک شمال به جنوب و جنوب به شمال شهر کرمانشاه را تا حدی کم کند.

وی افزود: طبق وعده شهردار کرمانشاه یکی از این پل‌ها تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم کار بیشتر در سایر حوزه‌های شهری گفت: در حوزه‌هایی مانند زیباسازی، آسفالت معابر و جمع آوری نخاله هم باید کار‌های بیشتری صورت گیرد تا بتوانیم در حوزه شهری به شرایط مطلوبی برسیم.

وی با تاکید بر اینکه کرمانشاه نیازمند کار‌های جهادی بیشتری است، ابراز امیدواری کرد: با این اقدامات شهر و استان کرمانشاه روز به روز به شرایط مطلوب نزدیکتر شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار