فرمانده انتظامی فارس خبر داد؛

دستگیری قاتل مسلحی که ۵ نفر را کشته و مجروح کرده بود + عکس

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری قاتل مسلحی که ۲ روز قبل، پس از کشتن ۲ نفر و مجروح کردن ۳ نفر دیگر متواری شده بود، خبر داد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: قاتل مسلحی که ۲ روز قبل، پس از کشتن ۲ شهروند مرد ۳۵ و ۴۰ ساله در فراشبند و مجروح کردن ۳ مامور انتظامی به سمت کوه‌ها و باغ‌های اطراف شهرستان قیروکارزین متواری شده بود، کمتر از ۴۸ ساعت در کو‌های اطراف شهرستان قیروکارزین دستگیر شد.

او با اشاره به اینکه وضعیت ماموران مصدوم شده رضایتبخش است، گفت: در مخفیگاه متهم یک اسلحه کلاش به همراه خشاب و تعدادی مهمات مربوطه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم برای تحقیقات بیشتر درخصوص علت و انگیزه قتل در اختیار مقام قضایی قرار گرفت، گفت: این اقدام با اشراف اطلاعاتی پلیس و تلاش تیم‌های زبده‌ای از افسران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان، کارآگاهان پلیس آگاهی استان و ماموران انتظامی شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند انجام شد.

فرمانده انتظامی استان فارس تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و ماموران انتظامی با هرگونه شرارت و ناامنی در هر نقطه‌ای از استان قاطعانه برخورد خواهند کرد.

دستگیری قاتل مسلح


بیشتر بخوانید

درگیری پلیس فارس با قاتل مسلح متواری/ ۲ نفر به قتل رسیدند


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۸ مهر ۱۴۰۲
چرا مامور نیرویییی انتظامی نمیتونه به قاتل مسلح شلیک کنه و مجروح میشه اما الهیی شکر که حال ماموران رضایتبخش هست
United States of America
ناشناس
۱۰:۰۳ ۰۸ مهر ۱۴۰۲
آفرین آفرین به نیروهاییی امنیتی و نیروییی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان که ضامن امینت مردم هستند و امنیت مردم خط قرمز آنهاست
United States of America
ناشناس
۰۹:۵۹ ۰۸ مهر ۱۴۰۲
خب قربون نیرویییی انتظامی برم ابن قاتل صورتش مشخص نیست مردم چجوریییی بتوننن شناسایییی کنننن
آخرین اخبار