انجام بیش از ۲ هزار عملیات امداد و نجات در قزوین

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: در نیمه نخست امسال بیش از ۲ هزار عملیات امداد و نجات انجام شده است.

موسی خانی  رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در مراسم تجلیل از آتش نشانان و پیشکسوتان آتش نشان که در سالن اجتماعات مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد، گفت: در سال گذشته ۳ هزار و ۷۰۰ عملیات و امسال هم ۲ هزار عملیات امداد ونجات انجام شده که در این عملیات بیش از یک هزار و ۶۰۰ نفر از حوادث نجات پیدا کرده اند.

موسی خانی خاطرنشان کرد: میانگین حضور آتش‌نشانان در سال‌های گذشته ۴ دقیقه و ۳۶ ثانیه بود که امسال این عدد به ۱۶ ثانیه کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: همچنین۳۷ هزار نفر ساعت آموزش ایمنی برای رده‌های مختلف مختلف از جمله مهدکودک ها، مدارس و ... برگزار شده است.

موسی خانی، تحقق مصوبات سفر ریاست جمهور در سال گذشته مبنی بر تامین نردبان بلند مرتبه و اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات، کمبود نیرو‌های آتش نشانی و کمک به جذب نیرو و تصویب لایحه قانون حق ایثارگری، جانبازی و شهدای آتش نشان در راستای حمایت از وضعیت معیشت خانواده‌های آنان را از خواسته‌های این سازمان اعلام کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.