جشنواره ملی فیلم و عکس روستایی و عشایری کلیبر

سومین جشنواره ملی فیلم روستایی و عشایری و دومین جشنواره ملی عکس روستایی و عشایری از ۱۱ تا ۱۴ مهرماه به میزبانی شهرستان کلیبر برگزار خواهد شد.

فرماندار کلیبر در جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره ملی فیلم و عکس روستایی و عشایری کلیبر، هنر و هنرمندان را از عوامل توسعه، پیشرفت و ترقی هر مملکت عنوان کرد.

بهادری با اشاره به ظرفیت‌های هنری شهرستان کلیبر افزود: کلیبر در هنر سرآمد است، ولی هنوز جایگاه خود را آنچنان که شایسته است نیافته و برای دستیابی به این مهم، نیازمند همدلی و تعامل لازم بین هنرمندان و مسئولان هستیم.

وی اظهار کرد: با تمام توان و امکانات تلاش خواهیم کرد تا با همکاری سایر عوامل اجرایی، جشنواره فیلم و عکس روستایی و عشایری را به صورت باشکوه برگزار کنیم چراکه این جشنواره بهترین راهکار برای دیده شده ظرفیت‌های شهرستان کلیبر محسوب می‌شود.

فرماندار کلیبر، خواهان فراهم کردن زیر ساخت‌های مناسب برای سال‌های آتی در برگزاری جشنواره به صورت بین المللی شد و با اشاره به اینکه یک کارگروه ویژه برای برگزاری جشنواره برنامه ریزی شده است افزود: این یک فرصت برای شهرستان است تا با معرفی پتانسل‌های خود در سطح گردشگری و توریستی به جذب سرمایه گذار کمک کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.