درویش:

عمری به پرسپولیس ملحق می‌شود/تعطیلی لیگ به ضرر همه تیم‌هاست

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: عمری جمعه شب حرکت می‌کند و صبح شنبه به اردوی تیم پرسپولیس در قطر ملحق می‌شود.

 رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه مراسم سالگرد هادی نوروزی اظهار کرد: جا دارد فقدان این عزیز را به خانواده محترمش تسلیت بگویم. ماندگاری آدم‌ها بر حسب خدمتشان است، چون قهرمانان و مدال آوران بسیاری داشتیم، اما آنچه ماندگار است رفتار آن آدم‌ها است. هادی یکی از خوش اخلاق‌ترین و بهترین بازیکنانی بود که باشگاه پرسپولیس داشت و سال‌ها تا آنجا که در توان داشت سعی می‌کرد خدمت کند و توانش را برای تیمش بگذارد و بیرون از ورزش هم احترام زیادی برای هواداران و پیشکسوتان خود قائل بود و همین می‌شود که بعد از ۸ سال جمعیت انبوهی بر سر مزارش آمدند و این نشات گرفته از این است که علاوه بر سوای قهرمانی خصلت‌های پهلوانی هم حتما در وجودش بود که باعث ماندگاری‌اش شد.

درویش درباره وضعیت مصدومیت عمری و اینکه او چه زمانی به قطر می‌رود، گفت: خدا را شکر آزمایش‌های ثانوی این بازیکن خوب بود و امروز تمرین سبک هم انجام داد. بلیتش را گرفتیم و جمعه شب حرکت می‌کند و صبح شنبه به اردوی تیم در قطر ملحق می‌شود.  

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه تعطیلی لیگ به این تیم ضربه نمی‌زند، گفت: این موضوع به همه تیم‌ها نه فقط پرسپولیس ضربه می‌زند. علی‌الخصوص اینکه مربیان نمی‌دانند چطور بازیکنان را آماده نگه دارند و سخت است که بازیکن را یک الی دو ماه بدون بازی در شرایط خوب و آرمانی نگه‌داشت.

وی افزود. هیچ جای دنیا چنین کاری را نمی‌کنند و هیچ مربی بعید است که بتواند تیم را در شرایط آرمانی حفظ کند. امیدوارم فضایی باشد و برنامه‌ریزی صورت بگیرد که وقتی بازیکن و مربی فصل را می‌خواهند شروع کنند تا آخر فصل تکلیف مشخص شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار