رئیس سازمان صداوسیما:

سیستان و بلوچستان سرشار از ظرفیت است

رئیس سازمان صداوسیماگفت: سیستان و بلوچستان برخوردار از ظرفیت‌های بی‌شمار و مردم خوبی است و ما در رسانه ملی تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم تا نقش مؤثرتری متناسب با اهداف نظام در استان ایفا کنیم.

پیمان جبلی در نشستی که با استاندار سیستان و بلوچستان و معاونین در استانداری برگزار شد  با اشاره به فرامین گوهربار مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سیستان و بلوچستان مظهر الگو، مصداق واقعی وحدت شیعه و سنی و قابل‌ ارائه برای کل جهان اسلام است گفت: به صورت ویژه امکانات و تجهیزات را به صداوسیمای این استان در راستای بیان و تبیین دستاوردهای نظام و تقویت وحدت و انسجام ملی اختصاص خواهیم داد.

وی ادامه داد: در سازمان صداوسیما با رویکرد جدید «هویت محوری و عدالت‌گستری» رسیدگی، توجه و برجسته‌سازی هویت ایرانی در لایه‌های اقوام، مناطق و گویش‌های مختلف در دستور کار قرار دارد.

این مسوول تاکید کرد: در این زمینه توجه خاصی به مناطقی مانند کردستان و سیستان و بلوچستان که دشمن سعی دارد آنها را تهدید نشان دهد، داریم تا واقعیت‌ها را بازگو و بگوییم این مناطق فرصت و ظرفیت است.

وی گفت: صداوسیما با کمبود نیروی انسانی، کمبود منابع و عدم تخصیص کامل بودجه توسط دولت مواجه است و باید بخشی از درآمدها را از طریق تبلیغات بازرگانی تأمین کند، در تلاش برای تجهیز منابع هستیم چرا که سرمایه‌گذاری بر روی صداوسیما اهمیت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار