متلاشی شدن باند سرقت خودرو و موبایل‌قاپی در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای یک باند پنج نفره سرقت در شهر کرج خبر داد.

سردار حمید هداوند گفت: در پی ارجاع چندین پرونده سرقت لوازم خودرو و موبایل قاپی به پلیس آگاهی استان با شیوه‌های وقوع مشابه، رسیدگی به این پرونده‌ها به اداره عملیات ویژه این پلیس محول شد.

او افزود: بررسی‌های میدانی و اولیه کار آگاهان حکایت از این داشت که سارقان در گروه‌های ۳ و ۴ نفره با استفاده از خودرو و موتورسیکلت اقدام به سرقت لوازم خودرو و یا موبایل قاپی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به شناسایی هویت یکی از سارقان با انجام اقدامات اطلاعاتی، گفت: پس از دستگیری و انتقال متهم به پلیس آگاهی، نامبرده به ارتکاب ۱۰۰ فقره سرقت لوازم خودرو و موبایل قاپی با همدستی ۳ نفر دیگر شامل ۲ مرد و یک زن اعتراف کرد.

او با بیان اینکه با شناسایی مخفیگاه همدستان متهم آنها نیز در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند، اضافه کرد: همچنین با بهره‌برداری از اعترافات متهمان یک مالخر اموال مسروقه نیز در این خصوص دستگیر و مقدار قابل توجهی اموال مسروقه شامل لوازم خودرو و موبایل کشف شد.

سردار هداوند با بیان اینکه تاکنون حدود ۳۰ نفر از مالباختگان پرونده شناسایی شده‌اند، گفت: تلاش کار آگاهان برای شناسایی سایر مالباختگان پرونده نیز ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.