آغاز ثبت‌ نام ترم پاییزه مرکز قرآن و حدیث حرم معصومه(س)

مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه (س) از خواهران و برادران علاقه‌مند در گروه‌های سنی مختلف در ترم پاییز ثبت نام می‌کند.

 ثبت نام ترم پاییزه مرکز قرآن و حدیث حرم بانوی کرامت همزمان با مهر ماه ویژه خواهران و برادران در گروه‌های سنی مختلف آغاز شده است.

فراگیران و قرآن آموزان در گروه‌های سنی مختلف به صورت حضوری، مجازی آنلاین و آفلاین، تلفنی و مطالعاتی می‌توانند در رشته‌های قرآنی و معارفی از جمله حفظ قرآن و حدیث، مداحی و قرائت قرآن و معارف قرآن و اهل بیت علیهم السلام ثبت‌نام کنند.

پذیرش در رده‌های سنی کودک (۶سال‌به بالا)، نوجوان، جوان، بزرگسال از سوم مهر آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

اضافه بر این ثبت نام در دوره‌های مجازی، تلفنی و مطالعاتی محدود به دوره زمانی خاصی نبوده و علاقه‌مندان در تمام طول سال می‌توانند در این رشته‌ها و دوره‌های آموزشی ثبت نام کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رشته‌ها، شرایط ثبت نام و شیوه و روش ثبت نام می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۰۵ واحد خواهران تماس بگیرند.

همچنین قرآن آموزان و فراگیران برادر نیز همه روز به جز تعطیلات رسمی می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۳۰ تماس بگیرند.

فراگیران ایرانی و غیر ایرانی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند عدد ۱۱۴ را نیز به شماره ۳۰۰۰۱۱۲۲ پیامک کنند.

شایان ذکر است، فراگیران و قرآن آموزان برای ثبت‌نام می‌توانند به پایگاه مرکز قرآن و حدیث مراجعه کنند و با عضویت در کانال مرکز قرآن و حدیث در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/joinchat/۱۵۲۸۶۹۲۷۳۶Cf۸۳f۵abcfd از برنامه‌های مرکز قرآن و حدیث مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار