یک فوتی و ۳ مصدوم در حادثه برخورد خودرو در محور نمین _ آستارا

مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل گفت: انحراف از مسیر و برخورد با گاردریل یک دستگاه خودروی سمند در محور نمین _ آستارا یک نفر فوتی و ۳ نفر مصدوم به جا گذاشت.

حمید قویدل ادامه داد: در محدوده روستای خانقاه محور نمین - آستارا، یک خودرو از مسیر اصلی انحراف و با گاردریل برخورد کرده است. 

او گفت: با توجه به درخواست پشتیبانی اورژانس از مرکز فرماندهی عملیات هلال احمر استان اردبیل، بلافاصله ۲ تیم عملیاتی متشکل از ۵ نفر با بکارگیری ۲ دستگاه خودروی امدادی از پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه حیران جمعیت هلال احمر شهرستان نمین به محل حادثه اعزام شدند. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: یک نفر فوتی این حادثه در داخل خودرو محبوس شده بود که عوامل این جمعیت با استفاده از ست هیدرولیک عملیات رهاسازی را انجام داده و فرد فوت شده را تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه حادثه تحویل دادند.

قویدل گفت: این حادثه ۳ نفر نیز مصدوم داشت که ۲ نفر از مصدومین حادثه توسط عوامل جمعیت انتقال و در بین مسیر انتقال به مرکز درمانی تحویل اتوبوس آمبولانس اورژانس داده شده و دیگر مصدومین نیز توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.