تامین آرامش اولویت دستگاه قضا

رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه تامین آرامش مردم از الویت دستگاه قضا است،گفت: داشتن روحیه تعامل و همکاری مهم و راهگشاست.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، در بازدید از دادگستری لنگرود، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: حفاظت از حقوق بیت‌المال و حل مشکلات شهروندان در ادارات، باید از اولویت‌های کاری مدیران باشد.


رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه برخی از ادارات با عملکرد ناصحیح، عامل تضییع حقوق بیت المال هستند، تصریح کرد: بروز معضل زمین خواری و سوء استفاده افراد سودجوی از جمله اقدامات نسنجیده و عملکرد نادرست مدیران است.

رییس کل دادگستری گیلان مشکلات منطقه چاف و چمخاله و برخی نقاط توریستی شهرستان لنگرود را نتیجه نظارت نکردن مدیران دانست و بر جلب اعتماد و رضایت هرچه بیشتر مردم تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی،  نارضایتی مردم را زمینه ساز ناامنی عنوان و تصریح کرد: مدیران نباید با کم کاری، تصمیمات اشتباه و نداشتن توجه به ظرفیت‌های شهرستانی، زمینه بی‌اعتمادی و نارضایتی جامعه را فراهم کنند.

وی دارا بودن نگاه حاکمیتی در ادارات را امری ضروری و اجتناب ناپذیردانست و گفت: داشتن روحیه تعامل و همکاری در تصمیمات جمعی، مهم و راهگشاست.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی،  تعامل سازنده و همدلی و همکاری اعضای شورای تامین و دستگاه قضایی در شهرستان‌ها را گامی مهم برای خدمت‌رسانی و حل مشکلات مردم برشمرد و به مسئولان قضایی توصیه کرد: با رعایت دو اصل کیفیت و زمان، رسیدگی سریع و دقیق به پرونده‌های قضایی را در اولویت قرار دهید تا پرونده‌ها مشمول اطاله دادرسی نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.