مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز مطرح کرد؛

نقش اثرگذار صدا و سیما در تبیین فعالیت‌های آموزش و پرورش

حجرگشت گفت: صدا و سیما نقش اثرگذار و مهمی در تبیین و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و دستاوردهای آموزش و پرورش دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در حاشیه دیدار با مدیر کل صدا و سیما مرکز البرز اظهار کرد: صدا و سیما نقش اثرگذار و مهمی در تبیین و اطلاع رسانی فعالیت‌ها و دستاوردهای آموزش و پرورش دارد و خوشحالیم که همانند گذشته صدا و سیما را در کنار خود احساس می‌کنیم.

او با تشریح رسالت آموزش و پرورش در جامعه، به نقش مهم صدا و سیما در معرفی ظرفیت‌های آموزش و پرورش استان اشاره کرد و افزود: همکاری دو دستگاه می‌تواند خلأهای موجود را جبران کرده و موجبات ارتقای سطح بینش افراد جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان را به آموزش و پرورش و نیز رسانه‌ها فراهم کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: انتظار می‌رود صدا و سیمای البرز همچون گذشته با تهیه گزارش‌های فاخر از تلاش‌ها و زحمات فرهنگیان توانمند و اولیای موفق و به ویژه دانش آموزان، گام‌های جدی و اساسی در بحث‌های تربیتی برداشته شود.

وی تصریح کرد: استان البرز به دلیل مهاجرپذیری، حاشیه نشینی و تنوع قومی، با مسائل مختلفی روبروست و تهیه یک برنامه تلویزیونی ثابت از نظر زمانی و اختصاص آن به دانش آموزان و اولیا، می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر واقع شود.

حجرگشت متذکر شد: تا به حال اقدامات مناسبی از سوی صدا و سیمای مرکز البرز در راستای معرفی دستاوردهای آموزش و پرورش صورت گرفته است و امید است با استفاده از ظرفیت‌های هر دو دستگاه و تدوین برنامه‌های مدون، ارتباط تنگاتنگی میان آموزش و پرورش و صدا و سیما در طول سال تحصیلی جدید نیز برقرار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.