رستمیان در تپانچه ۲۵ متر فینالیست شد/حذف ملی‌پوشان در تفنگ سه وضعیت

هانیه رستمیان توانست به فینال تپانچه ۲۵ متر بازی‌های آسیایی راه پیدا کند.

در چهارمین روز از بازی‌های آسیایی دختران تپانچه ایران در مرحله سرعت تپانچه ۲۵ متر رقابت کردند. در این ماده ۴۳ تیرانداز حضور داشتند.

در تپانچه ۲۵ متر و در پایان مرحله سرعت و دقت هانیه رستمیان دارنده اولین سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در پایان مرحله دقت و سرعت با رکورد ۵۸۴.۲۷ در رده ششم ایستاد و فینالیست شد و زینب طوماری با ۵۴۳ امتیاز در جایگاه سی و نهم ایستاد.

در پایان مرحله مقدماتی آرمینا صادقیان با ۵۸۵ امتیاز در رده یازدهم ایستاد، نجمه خدمتی با ۵۸۲ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار گرفت و الهه احمدی با ۵۷۵ امتیاز بیست و نهم شد.

در بخش تفنگ تیمی ۵۰ متر سه وضعیت بانوان نیز تیم ایران با ترکیب الهه احمدی، نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان در رده ششم ایستاد. براین اساس ملی‌پوشان از صعود به فینال بازماندند.

در این ماده تیم ایران با ترکیب هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌الهی و زینب طوماری در جایگاه دهم قرار گرفت.

مرحله فینال از ساعت ۱۰ برگزار می‌شود. 

رقابت‌های تیراندازی از روز نخست بازی‌های آسیایی آغاز شده است. در روز نخست نمایندگان ایران در تفنگ بادی مردان و زنان به فینال نرسیدند. در دومین روز تیم میکس تفنگ بادی در رده پنجم قرار گرفت. امروز نیز دختران در تفنگ سه وضعیت از رسیدن به فینال بازماندند.

این رقابت‌ها فردا در تپانچه بادی مردان دنبال خواهد شد. جواد فروغی، امیر جواهری‌خو و سجاد پورحسینی نمایندگان ایران در این ماده هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.