تمام پروژه های نیمه تمام آموزشی استان تا سال آتی تکمیل می شوند

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: تمام پروژه های آموزشی نیمه تمام استان تا سال ۱۴۰۳ تکمیل می شوند.

طی مراسمی با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مدرسه شش کلاسه خیرساز دخترانه طوبی با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در شهر بافت افتتاح شد.

رضا رضایی  در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری این هفته (۳۱ شهریور تا ششم مهرماه) فرصت خوبی برای تهیه و تولید محتوا‌های مناسب برای تبیین دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس و انتقال ارزش‌های دینی و انقلابی به نسل جوان است.

او بیان کرد: اوج تربیت همان بندگی خدا و بهترین الگو‌های تربیتی شهدای انقلاب است، باید آن را محور برنامه‌ها و امور زندگی خود قرار دهیم که این کار موجب عزت، اقتدار و سعادت دنیا و آخرت می‌شود و همه در قبال ترویج فرهنگ ایثار مسئول هستیم.

رضایی با اشاره وجود بیش از ۱۵۵ پروژه آموزشی در استان کرمان گفت: با جذب ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری تمامی پروژه‌های آموزشی نیمه تمام استان تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل و بهره برداری می‌رسند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با تقدیر و تشکر از مدیر کل نوسازی تجهیز و مدارس استان گفت: تا پایان سال جاری بیش از یکهزار کلاس درس در استان کرمان به بهره برداری می‌رسد.

رضایی با بیان اینکه فضای آموزشی یکی از مهمترین ساحت‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است گفت: فضای استاندار و مطلوب نقش موثری در تسهیل فرایند یاددهی یادگیری دارد.

 رضا هدایتی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان نیز از تحویل ۷۱۳ کلاس درس در قالب ۱۴۰ مدرسه به آموزش و پرورش استان در ابتدای سال تحصیلی جاری خبر داد.

او افزود: نیمی از این کلاس‌های نوسازدرمرکز استان ساخته شده و دو دهم درصد سرانه فضای آموزشی شهر کرمان را ارتقا داده است.

هدایتی بیان کرد: همچنین درمورد مدارس کانکسی گفت به جز مدارسی که برخی کلاس‌های آن‌ها در کانکس تشکیل می‌شود هنوز چهل مدرسه مستقل کانکسی در استان وجود دارد که قرار است با ساخت و ساز‌های جدید در یکسال آینده این مدارس برچیده شوند.

دبیرستان دخترانه متوسطه اول طوبی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع با زیربنای ۸۱۸ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی احداث شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.