راه اندازی سامانه سانا ویژه مهندسین ناظر

شهردار کرمانشاه از راه اندازی سامانه سانا ویژه مهندسین ناظر برای ثبت اطلاعات ساختمان در کرمانشاه خبر داد.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه امروز (۴ مهر) در مراسم راه اندازی این سامانه که با حضور اعضای هئیت مدیره نظام مهندسی ساختمان کرمانشاه و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد، گفت : یکی از موضوعاتی که در شهر کرمانشاه دنبال می‌شود جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز است. 

وی افزود: در گذشته اکثر پرونده‌ها و پروانه‌های صادره به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع می‌شد و در بررسی این فرایند مشخص شد که عدم وصول گزارش مهندسین ناظر یکی از اسباب تخلفات است. 

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: با سامانه‌ای که طراحی و امروز راه‌اندازی شد، گزارش مهندسین ناظر به صورت مستقیم توسط این سامانه در اختیار مسئولین فنی شهرداری قرار می‌گیرد. 

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه با راه اندازی این سامانه گام موثری در راستای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در شهر کرمانشاه برداشته شده، تصریح کرد: این سامانه موجب افزایش نظارت بر ساخت و ساز‌ها و افزایش سرعت و سهولت کار خواهد شد.

وی تأکید کرد: این کار بخشی از هوشمندسازی شهرداری و شهر کرمانشاه است و در تلاشیم تمام امور شهرداری از طریق سامانه‌ها و فضای دیجیتال انجام شود که سهولت و سرعت در کار را در پی دارد. 

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه در حوزه دولت الکترونیک جزو شهر‌های پیشتاز هستیم، عنوان کرد: اجرای پروژه فیبر نوری توسط شرکت آسیاتک در شهر کرمانشاه آغاز شده و تا پایان سال به طول ٢٨٠ کیلومتر انجام می‌شود. 

وی گفت: با اجرای این طرح تمام منازل، اماکن مسکونی و تجاری به اینترنت پر سرعت با سرعت ۵۵ برابر دست پیدا می‌کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار