۵۰۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان تایباد خراسان رضوی توزیع شد

مسئول قرارگاه جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تایباد گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، ۵۰۰ بسته نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان محروم این شهرستان مرزی خراسان رضوی توزیع شد.

حجت اسلام ابراهیم بابایی مسئول قرارگاه جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تایباد گفت: ارزش هر بسته نوشت‌افزار توزیع شده افزون بر چهار میلیون ریال است که در مجموع برای این تعداد بسته ۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

او افزود: این تعداد بسته نوشت افزار به همت قرارگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرامین امام خمینی (ره) تهیه و در اختیار دانش آموزان شیعه و اهل سنت این خطه مرزی قرار گرفت.

مسئول قرارگاه جهادی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تایباد ادامه داد: هزار بسته نوشت افزار دیگر نیز در این شهرستان آماده شده که در صورت نیاز بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان مرزی توزیع خواهد شد.

بابایی به مرمت و بهسازی برخی از فضا‌های آموزشی این شهرستان همزمان با آغاز سال تحصیلی دانست و بیان کرد: همزمان با آغاز بهار تعلیم و تربیت، بیش از پنج فضای آموزشی در این شهرستان با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال مرمت و بهسازی شد.

او تصریح کرد: همچنین یک فضای آموزشی که در بهار امسال از سوی گروه‌های جهادی در روستای "اسدآباد دربند" از توابع بخش مرکزی این شهرستان ساخته شده بود، آماده بهره برداری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.