فرمانده سپاه نینوا:

استان گلستان نماد وحدت امت اسلامی است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت:استان گلستان نماد وحدت امت اسلامی است و وحدت و انسجام جامعه سرمایه ملی ماست.

سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس ضمن گرامیداشت هفته وحدت و دفاع مقدس ایمان به خدا، اعتقاد و اطاعت پذیری، انسجام و وحدت بین مردم را از عوامل چشمگیر دوران دفاع مقدس یاد کرد.

او با مقایسه دوران آغاز جنگ تحمیلی که کجا بودیم و اکنون کجا هستیم و در آن زمان تحریم بودیم که چیزی به ما نفروشند و اکنون تحریم هستیم که چیزی از ما نخرند گفت: همه موفقیت‌های امروز ریشه در دوران دفاع مقدس دارد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر همزیستی ۱۷ قوم با مذاهب مختلف در کنار یکدیگر در استان گفت گلستان می‌تواند نماد وحدت امت اسلامی باشد.

او با مرور حوادث سال گذشته افزود:هیچ قوم و قبیله‌ای در استان گلستان با اغتشاشگران همراهی نکردند و صف شان را از آن‌ها جدا کردند هر چند که دشمنان با دروغ پردازی در فضای مجازی به دنبال تحریک مردم بودند، اما با عدم همراهی مردم ناکام ماندند و همه این موفقیت‌ها در قالب وحدت و انسجام است که این‌ها سرمایه ملی است و ما وظیفه داریم با جهاد تبیین این مسائل را برای جوانان مان بیان کنیم.

سردار ملک شاهکوهی انتخابات خبرگان سال ۱۴٠۲ را مهم برشمرد و افزود: کمرنگ بودن مشارکت مردم و انتخاب کسانی که نتوانند خمینی سوم را برگزینند خواست دشمن است که همه ما وظیفه داریم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم و افرادی را انتخاب کنیم که بتوانند خمینی سوم را برگزینند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان از تلاش دشمن برای درگیر کردن ذهن مردم به معیشت و اقتصاد خبر داد و افزود:گره زدن این موضوعات به انتخابات اشتباه راهبردی هر ملتی است و بنابراین رای حداکثری باعث امنیت کشور می‌شود .

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ رمضانعلی قاسمپور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گنبدکاووس قدردانی و سرهنگ سید علی حسینی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس معرفی شد.

برچسب ها: سپاه ، وحدت اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.