افزایش ۱۵ درصدی توزیع بنزین در لرستان

مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان گفت: ۳۴۹ هزار و ۸۵۸ لیتر بنزین از ابتدای امسال تاکنون در استان توزیع شده که در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

پیمان بهرامی اظهار کرد: نیمه نخست سال گذشته ۳۰۳ هزار و ۵۵۴ لیتر بنزین در جایگاه های سوخت لرستان توزیع شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون یک‌هزار و ۸۴۰ لیتر نفت سفید غیرنیروگاهی در استان توزیع شده که در مقایسه با سه هزار و ۴۴ لیتر توزیعی در نیمه نخست پارسال، ۴۰ درصد کمتر شده است.

وی افزود: همچنین در ۶ ماه نخست امسال سه هزار و ۷۶۸ لیتر نفت سفید نیروگاهی و ۲۹۲ هزار و ۷۱۳ لیتر نفت گاز غیر نیروگاهی در لرستان توزیع شده که در مقایسه با رقم توزیعی ۲۷۶ هزار و ۵۵۱ لیتر مدت مشابه سال گذشته، افزایش ۶درصدی نشان می دهد.

مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان با اشاره به توزیع ۲۱۵ هزار و ۵۷۳ لیتر نفت گاز حوزه حمل و نقل عنوان کرد: همچنین در ۶ ماهه نخست امسال ۸۹۰ لیتر نفت کوره در استان توزیع شده که در مقایسه با آمار ۶۷۹ لیتر پارسال افزایش ۳۱ درصدی داشته است.

بهرامی گفت: در مجموع ۱۲۶ جایگاه عرضه سوخت در لرستان وجود دارد که ۳۱ جایگاه مخصوص عرضه بنزین، ۲۶ جایگاه مخصوص سی ان جی، ۱۹ جایگاه بنزین، سی ان جی و نفت گاز، پنج جایگاه ویژه بنزین و سی ان جی و ۴۳ جایگاه مخصوص عرضه بنزین و نفت گاز هستند.

وی افزود: همچنین در ۶ ماه نخست امسال ۶۲ هزار و ۳۷۹ متر مکعب سی ان جی و ۱۲ هزار و ۴۷۶ متر مکعب گاز مایع در استان توزیع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.