اراضی احتکار شده حاشیه شهر‌ها شناسایی شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بر شناسایی اراضی احتکار شده در حاشیه شهر‌ها برای استفاده در نهضت ملی مسکن تأکید کرد.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در هجدهمین جلسه شورای مسکن استان بر تسریع در روند آماده سازی ۳۹ سایت نهضت ملی مسکن استان تأکید کرد و گفت: اکنون در برخی شهرستان‌ها در زمینه آماده‌سازی اراضی مسکن بسیار عقب هستیم که باید هرچه سریعتر این موضوع با برگزاری نشستی با شهرداری‌ها تعیین تکلیف شود.

او با اشاره به لزوم شناسایی اراضی دارای کاربری مسکونی احتکار شده در حاشیه شهر‌ها که هیچ اقدامی برای ساخت‌ و ساز و عرضه مسکن در آن‌ها صورت نگرفته، افزود: اگر مالکان اقدام لازم برای استفاده از زمین خود با هدف پاسخ به نیاز مسکن را متناسب با کاربری آن در مهلت مشخص انجام ندهند، نسبت به تغییر کاربری اراضی مذکور اقدام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


عباس زاده با تأکید بر اینکه هم اکنون در زمینه ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان با مشکل تأمین اجتماعی و بانک مواجه هستیم، اظهار کرد: باید مسئله  حق بیمه تأمین اجتماعی در نهضت ملی مسکن هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود چرا که هفت ماه است مردم به خاطر این مسئله معطل دریافت پروانه ساختمانی هستند.

معاون استاندار بر تسهیل در روند دریافت تسهیلات از سوی متقاضیان نهضت ملی مسکن به وسیله بانک‌های عامل نیز تأکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار