سوءقصد به عضو شورای شهرداری الخلیل + فیلم و تصاویر

افراد مسلح خودروی «عبدالکریم فرح» عضو شورای شهرداری الخلیل را پس از تیراندازی به وی و سوءقصد علیه او، سوزاندند.

افراد مسلح در یک سری جنایات که اعضای شورای شهرداری در الخلیل در کرانه باختری رود اردن را هدف قرار داده بود، خودروی «عبدالکریم فرح» عضو شورای شهرداری الخلیل را پس از تیراندازی به وی در تلاش برای ترور او، سوزاندند.

به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، «عبدالکریم فرح» عضو شورای شهرداری الخلیل، پس از سوءقصد و تیراندازی به او، گفت: «این اقدام مالیات دفاع از خلیل الرحمن به عنوان عضو شورا است.»

منابع محلی از فراخوان برای تحصن گسترده در میدان «ابن رشد» در مرکز الخلیل در ساعت ۱۰ شب، در محکومیت هرج‌ومرج امنیتی و ناکامی سرویس‌های امنیتی در دستگیری جنایتکارانی که قصد ترور عبدالکریم فرح را داشتند، خبر دادند.

شهرداری الخلیل نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما تلاش برای ترور وکیل عبدالکریم فرح عضو شورای شهرداری را محکوم می‌کنیم و این هدف قرار دادن به این شکل شرم آور و جنایتکارانه یک شاخص خطرناک است که الخلیل را به هرج‌ومرج و عدم امنیت و ثبات می‌کشاند.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «ما نسبت به جنایات پی‌درپی و ناتوانی در پیگرد قانونی عاملان آ‌ن‌ها هشدار می‌دهیم، ما از رئیس‌جمهور و دولت می‌خواهیم که بر وضعیت امنیتی نظارت کنند. تأمین امنیت و حفاظت برای همه مردم الخلیل و برای همه کسانی که زندگی خود را وقف خدمت به شهر کرده‌اند، ضروری است.»

سوءقصد و تیراندازی به سمت خودروی عضو شورای شهرداری الخلیل در کرانه باختری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار