اکران عمومی پویانمایی سینمایی بچه زرنگ در خراسان جنوبی

پویانمایی سینمایی بچه زرنگ از پنجم مهر در سینما‌های استان اکران عمومی می‌شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از اکران عمومی پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری که پیش از این در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده بود، به صورت همزمان با سراسر کشور از پنجم مهر در سینما‌های استان خبر داد.

  حمیدی در خصوص این اثر سینمایی که محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و «گروه هنر پویا» است گفت: این پویانمایی با همت نزدیک به ۲۵۰ نفر از جوانان هنرمند ایران ساخته شده است و از پنجم مهر اکران می‌شود تا سالن‌های سینما، میزبان کودکان و خانواده‌هایشان باشند.

وی با اشاره به موضوع این پویانمایی گفت: «بچه زرنگ» ماجرای پسر بچه‌ای به نام محسن است که خود را ابرقهرمان می‌داند. او در یک اتفاق نادر، به جنگلی اسرارآمیز قدم می‌گذارد و با حیوانات منقرض شده ایران مواجه می‌شود، این آغاز یک ماجرای پیچیده برای نجات آخرین ببر ایرانی است.

وی از برگزاری جشنواره‌ای از سوی کانون با تکیه بر انیمیشن «بچه زرنگ» برای کودکان و نوجوانان نیز خبر داد و افزود: این جشنواره فضایی فراهم می‌کند تا دانش‌آموزان با توجه به تنوع استعدادهایشان در رشته‌های مختلف که به‌طور جزئی در فراخوان شرح آن داده می‌شود، در مسابقه‌هایی شرکت می‌کنند تا به نوعی با مفاهیم انسانی فیلم همراه شوند.

حمیدی با اشاره به محور‌های مختلف جشنواره در حوزه عکس، فیلم گفت: زمان برگزاری جشنواره و رشته‌های آن که در راستای توانمندسازی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنری کودکان و دانش‌آموزان سرزمین‌مان است به‌زودی اعلام خواهد شد.

پخش انیمیشن «بچه زرنگ» را فیلمیران بر عهده دارد و این فیلم به سرگروهی پردیس سینمایی کورش اکران می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
خیلی دوست دارم