۱۹ درصد از سهم اشتغالزایی استان سمنان مربوط به کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: ۱۹ درصد از مجموع سهم اشتغال استان تعهد این نهاد در سال ١۴٠٢ است که در مدت کمتر از ۶ ماه بیش از ۴۹ درصدِ تعهد اشتغال محقق شد.

ذوالفقاری گفت: ایجاد ۲ هزار و ۷۳۲ فرصت شغلی برابر با ۱۹ درصد از مجموع سهم اشتغال استان تهعد این نهاد است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال تحقق اشتغال بیش از تعهد باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: طبق گزارش‌گیری از سامانه اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی (رصد) هزار و ۲۳۷ فرصت شغلی از ابتدای امسال تا پایان مرداد توسط اداره ‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان ایجاد شد.

وی با بیان اینکه اداره ‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان از جمله دستگاه‌های پیشرو این استان در زمینه تحقق تعهد اشتغال است، افزود: ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات به مددجویان این نهاد در استان به منظور اشتغالزایی از ابتدای فروردین تا اوایل شهریور امسال پرداخت شد

ذولفقاری تاکید کرد: رویکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان به عنوان یک نهاد حمایتی توانمندی و خودکفایی خانواده‌ها است و رفع فقر مطلق و ایجاد درآمد پایدار در گرو آموزش های مهارتی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: حدود ۶ هزار فرصت شغلی در سال ۱۴۰۱ از سوی این نهاد حمایتی برای جامعه هدف زیر پوشش خود ایجاد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار