رییس کل دادگستری سمنان:

وضعیت جاده شاهرود - طرود ساماندهی شود

عبداللهی از صدور دستور ساماندهی وضعیت جاده شاهرود - طرود به دادستان عمومی و انقلاب آن حوزه قضایی خبر داد.

محمدجعفر عبداللهی رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: جاده شاهرود - طرود در استان سمنان از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و سالانه و به‌یژه در ۶ ماهه نخست امسال به علت وقوع سوانح ناگوار رانندگی، منجر به جان باختن عده‌ای از هموطنان شده است.

وی با بیان اینکه در همین راستا به دادستان عمومی و انقلاب شاهرود دستور مقتضی داده شد، ادامه داد: با قید فوریت و همکاری نهاد‌های مسئول، علاوه بر بازدید میدانی و اتخاذ تصمیم‌های عام المنفعه، ساماندهی آن جاده باید در دستور کار قرار گیرد تا با انجام تدابیر پیشگیرانه تلفات جانی کاهش یابد.

عبداللهی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی استان سمنان در راستای حفظ حقوق عامه و دغدغه‌ای که در خصوص امنیت جان مردم قائل است به این موضوع ورود قانونی دارد، اظهار کرد: با کوتاهی مسئولانی که نقشی موثر در وقوع این گونه حوادث دارند و تاکنون با انجام اقدام‌های بهنگام قانونی کاهش سوانح رانندگی را رقم نزدند، برخورد قانونی می‌شود.

رییس کل دادگستری استان سمنان ابراز کرد: مدعی العموم شاهرود موظف است در بررسی علل وقوع حوادث منجر به جان باختن هموطنان در این محور، بدون چشم‌پوشی نهاد‌های مسئول را به مراجع قانونی معرفی کند تا دلیل انجام‌نشدن اقدام‌های قانونی مشخص شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار