دشمنان به دنبال غیر واقعی جلوه دادن حقایق نظام اسلامی ایران هستند

امام جمعه شهرکرد گفت: دشمنان به دنبال غیر واقعی جلوه دادن حقایق نظام اسلامی ایران هستند و نباید از دشمن انتظار داشت که واقعیت کشور و آنچه را که انقلاب به ثمر رسانده ترسیم کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام امروز شنبه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با حضور در دبیرستان شهید رحمان استکی شهرکرد با یادآوری رشادت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمنان در هشت دفاع مقدس، با هدف تصرف خاک ایران و مقابله با ایمان، آرمان و اعتقادات اسلامی، به کشور حمله کردند و پدران شما در مقابل دشمنان ایستادند.

وی اظهار داشت: مشکل امروز این است که دشمنان به دنبال غیر واقعی جلوه دادن حقایق نظام اسلامی ایران هستند و نباید از دشمن انتظار داشت که واقعیت کشور و آنچه را که انقلاب به ثمر رسانده ترسیم کند، چرا که دشمن کارش این است که مدام و مستمر تحریف کند و حقاق را وارونه جلوه دهد.

به گفته وی، دشمن به دنبال این است که نسل جوان ما و افکار نسل جوان را به سمتی سوق دهد که خود می‌خواهد از این رو دنبال دشمنی به انقلاب اسلامی است.


بیشتر بخوانید


وی به جوانان و دانش‌آموزان توصیه کرد؛ خودتان را دریابید و اگر شما به فکر نجات خودتان باشید، دشمن هیچ کاری نمی‌تواند بکند و هیچ ضرر و زیانی به شما نمی‌تواند بزند.

نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: جوانان امروز نباید تحت تاثیر فضای بیگانه قرار بگیرند و باید واقعیت‌ها را ببینند و امروز عزت و عظمت شامل ایرانی و ایرانی است و انقلاب اسلامی راه خودش را می‌رود.

نکونام با اشاره به اینکه در انقلاب یک حقیقت نورانی وجود دارد و این حقیقت معنوی و نورانی حرکت انقلاب را پیش می‌‎برد، گفت: همه باید یاری‌گر هم باشیم و کسانی که یاری نکنند خودشان ریزش می‌کنند و از غافله عقب می‌مانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار