دستگیری مامور قلابی در تهران

رییس پلیس پیشگیری پایتخت، از دستگیری ماموران قلابی در نامجو حین ارتکاب جرم خبر داد و گفت: تا کنون چند مال باخته شناسایی شده اند.

سردار محمد گودرزی رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی دریافت اخباری و مراجعه شهروندان به کلانتری ۱۰۶ نامجو مبنی بر اخاذی توسط یک نفر با عنوان مامور در خیابان شیخ صفی رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم در دستور کار عملیات کلانتری ۱۰۶ نامجو قرار گرفت و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی مشخصات متهم و ساعات حضور آن را شناسایی کردند افزود: تیم مجربی از ماموران به محل مورد نظر مراجعه و در حال گشت زنی، متهم با همان مشخصات اعلامی را در حال ارتکاب جرم و اخاذی از شهروندی داخل پارک مشاهده کردند و سریعا وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه مامور قلابی دستگیر شد و در بررسی اولیه از متهم کارت شناسایی جعلی و تجهیزات پلیسی کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم ۲۱ ساله در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و اخاذی از شهروندان در پوشش مامور پلیس در محله نامجو معترف شد که تا کنون ۶ نفر از مال باختگان به کلانتری مراجعه و متهم را شناسایی کرده اند.

سردار گودرزی، با اشاره به تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان در پایان اظهار کرد: پرونده و متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

برچسب ها: سارق ، مامورنما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه مامور قلابی دستگیر شد ...... دست شما درد نکنه آخه جملات دستگیری باندهای تبهکاری را اینجا به کار نبرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
جرم اینا واقعا نیاز به اشد مجازات داره چون بشدت باعث ترس و ناامنی در مردم نسبت به نیروی انتظامی میشه. لطفا اشد مجازات رو در نظر بگیرین که واقعا کسی دیگه دنبالش نره. چون واقعا مخرب هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
عجب احمقیه! با بیست و یک سال سن به خودش درجه سرگردی داده !!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۲
دمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۴۳ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
بله دمشون گرم دستگیر شد
آخرین اخبار