زنگ مهر، ایثار و مقاومت در کوهبنان نواخته شد

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس زنگ مهر، ایثار و مقاومت در شهرستان کوهبنان نواخته شد.

 مراسم آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس دانش‌آموزان مدرسه رسالت کوهبنان با نواختن زنگ مهر، ایثار و مقاومت با حضور فرماندار، امام جمعه موقت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده انتظامی کوهبنان  برگزار شد.

دانش‌آموزان با قرائت سرود جمهوری اسلامی، دکلمه، وصیت نامه شهید بهنام‌محمدی با عبور از زیر قرآن در کلاس‌های درس حاضر شدند تا نخستین روز سال تحصیلی خود را در فضایی با نشاط و معنوی سپری کنند.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس بسیاری از دانش‌آموزان آغاز سال تحصیلی خود را در سنگر‌ها و میادین جنگ آغاز کردند و به جای قلم اسلحه به دست گرفتند تا در برابر دشمن متجاوز بایستند.

او ادامه داد: جا دارد دانش آموزان در اولین روز هفته با سلام دادن به سرور و سالار شهیدان یاد و خاطره شهیدان همیشه جاوید را گرامی بدارند.

مجید توکلی افزود: سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب مورد نظر مقام معظم رهبری باید در مدارس مورد توجه جدی قرار گیرد انقلاب اسلامی در مرحله‌ای قرار گرفته که به آینده امیدواریم.

او با استناد به منویات مقام معظم رهبری بیان داشت: علم و پژوهش، معونیت و اخلاق، عدالت، استقلال و آزادی، مرز بندی با دشمن، سبک زندکی از جمله مواردی است که باید مورد توجه همگان خصوصا دانش آموزان در زندگی قرار گیرد.

فرماندار کوهبنان دانش آموزان را بر اقامه نماز اول وقت، مطالعه منظم و مستمر، رعایت نظم، انجام ورزش، خوب زندگی کردن، استفاده مناسب از تجهیزات نظیر موبایل، تکریم والدین و معلمین توصیه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار