هنرجو:

تیم‌های اسکیت به لحاظ تاکتیکی و روانی شرایط خوبی دارند

رئیس فدراسیون اسکیت گفت: تیم‌های اسکیت سرعت و فری استایل از نظر تاکتیکی و روانی شرایط بسیار خوبی را برای حضور در هانگژو دارند.

مجید هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت درباره وضعیت تیم ملی اسکیت اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: برای کسب بهترین نتیجه در بازی‌های آسیایی، از سال گذشته تاکنون ۱۴ مرحله اردو را در اسکیت سرعت و فری استایل پشت سرگذاشتیم که در نهایت از بین ۴۰ ورزشکار حاضر در سرعت ۸ ورزشکار (۴ دختر و ۴ پسر) و در فری استایل از بین ۶۰ نفر، ۴ ورزشکار (۲ دختر و ۲ پسر) که جزو بهترین‌های این رشته ورزشی هستند به اردوی آمادگی دعوت شدند که هر ۲ تیم از نظر تاکتیکی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند.  

او ادامه داد: خوشبختانه همه چیز ایده آل است و ورزشکاران در اردوی آمادگی اصفهان و اراک در مواد فری استایل و سرعت زیر نظر مربیان در حال تمرین کردن هستند و خدا را شکر با نزدیک‌تر شدن به مسابقات هم پیک آمادگی آن‌ها شکل بهتری به خود می‌گیرند.  

رئیس فدراسیون اسکیت درباره اینکه قول کسب چند مدال در هانگژو می‌دهد، گفت: اینکه قول کسب چند مدال می‌دهیم کار سختی است، زیرا رشته اسکیت در آسیا پیشرفت خوبی داشته و اکثر تیم‌های آسیایی سرمایه گذاری خوبی روی این رشته انجام داده اند. به عنوان کسی که از نزدیک شاهد تمرینات این ورزشکاران بودم، باور دارم که می‌توانیم ۲ ،۳ مدال  در هانگژو به دست بیاوریم.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار