سرلشکر باقری:

امکان نمایش برخی تجهیزات نظامی محرمانه در رژه وجود نداشت

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح ما در توانمندترین و قدرتمندترین حالت خود در صحنه حضور دارند.

سرلشکر محمد باقری پیش از ظهر امروز (جمعه، ۳۱ شهریورماه) در حاشیه رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: آنچه امروز در رژه به نمایش گذاشته شد، بخش اندکی از توانایی‌هایی است که نیرو‌های مسلح ما به آن دست پیدا کرده‌اند.

وی افزود: بخش اعظم تولیدات به نمایش درآمده کاملاً داخلی بود، بخش بسیاری از این تجهیزات در رژه امکان نمایش نداشت و در حالت محرمانه قرار دارد و بخشی از امکانات نیز در خلیج فارس و در داخل دریا به نمایش گذاشته شد.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح، تصریح کرد: نیرو‌های مسلح ما در توانمندترین و قدرتمندترین حالت خود در صحنه حضور دارند. ما دست دوستی و برادری و ارتباط نظامی را با همسایگانمان می‌فشاریم و دیپلماسی فعال را با کشور‌های پیرامون خود برقرار کردیم.

سرلشکر باقری تأکید کرد: دشمنان و بیگانگان جایی در منطقه ندارند و قدرت نیرو‌های مسلح منطقه نیز در اختیار آرامش منطقه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۱ مهر ۱۴۰۲
روسیه با توان نظامی که دارد بسیاری تبلیغ می‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۱ مهر ۱۴۰۲
ممنون سردار ،درستشم همینه
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۲۳:۴۵ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : درود خداقوت احسنت ایوالله ماشاءالله مرحبا بر شما رییس نیروهای مسلح دلاور مرد مردان میدان‌های نبرد حق علیه باطل باد . البته باید گفت چه عجب یه چیزایی رو محرمانه گذاشتید قبلاً که صفر تا صد هر چیز نظامی رو که داشتید یا می ساختید به جهانیان نشان می دادید !!! و دوست دشمن متوجه می شد که چه دارید چه ندارید حتی نوع ساخت قدرت سرعت همه و همه را در خبرها با تصاویر واضح توضیح می دادید !!! و در نمایشگاههای بین المللی به نمایش می گذاشتید !!! باید اینگونه می بود از روز اولشم که تجهیزات عدوات تسلیحات نظامی دفاعی امنیتی ایران اسلامی عزیزمان را احدی خبر نداشت باشد همین که دشمن نداند که چه دارید چه ندارید خودش یک پیروزی بزرگ برای نظام ایران اسلامی عزیزمان است و باید محرمانه بمانند و هرگز در هیچ نمایشگاه بین المللی و سایتهای خبری نباید ذره ایی از این تجهیزات عدوات تسلیحات نظامی فاش شود تا دشمنان نظام اسلامی ایران عزیزمان در عمق ندانستهایشان دق کنند بمیرند و همیشه رعب وحشت از ندانستن قدرت نظامی ایران در بند بند وجودشان بماند . روح برادر صدیق شهید مطهر دلاور مرد جوانمردتان شاد و قرین رحمت بیکران خداوند جل جلاله باد . التماس دعا و صلوات و من الله التوفیق .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۰۱ مهر ۱۴۰۲
سلام
رو نمایی از بخشی از توانمندی های نظامی برای ایجاد بازدارندگی لازمه
اگر بازدارندگی نباشه ناچارا وارد جنگ میشیم و اگر وارد جنگ شدیم صرف نظر از شکست یا پیروزی هزینه هنگفتیه که به کشور وارد میشه
پس تا جای ممکن باید از جنگ دوری کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
چه فایده که مردم گشنه ان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
هر کسی وظیفه ای داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۱ مهر ۱۴۰۲
گشنگی مردم رو برو از کلید ساز بخواه که 8 سال کشورو به خاک مذلت نشوند چرا اون موقع ساکت بودی با این گندی که کلید ساز زده فقط 20 سال طول میکشه ویرانی اون رو از اول بازسازی کرد
آخرین اخبار