بزرگداشت هفته دفاع مقدس با رژه نیرو‌های مسلح در سمنان+ فیلم

همزمان با سالروز حماسه دفاع مقدس رژه نیرو‌های مسلح مستقر در سمنان برگزار شد

یگان‌های مسلح منتخب از سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی و یگان‌های موتوری در سمنان با اجرای رژه صلابت و اقتدار خودرا به نمایش گذاشتند.

سردار دامغانی فرمانده سپاه قائم استان سمنان در این مراسم گفت: ۴۵ سال است که این انقلاب در مسیر پیروزی قرار دارد و امروز دفاع مقدس تبدیل به گنجینه ای برای راهبری تبدیل شده است .

وی افزود: نیرو‌های مسلح امروز نیرو‌های بسیار مقتدر و عزتمندی هستند و وحدت در نیرو‌های مسلح امروز بیشتر از هر زمان وجود دارد.

سردار دامغانی تدین، دینداری مردم و بهره گیری از راهنمایی‌های رهبر انقلاب را از عوامل ایجاد امنیت در کشور برشمرد و ادامه داد: جوانان جهادی این نظام با ولایتمداری و الگو قرار دادن دفاع مقدس و تجارب آن موجب پیشرفت روز افزون کشور شدند.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان هم در این مراسم دفاع مقدس را مظهر حماسه معنویت ،دینداری ، آرمان خواهی و ایثار دانست و گفت: دفاع مقدس از ماندگارترین حماسه‌ها است و اهداف پلید دشمنان نظام به بن‌بست رسیده است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی و کشور ایران نمونه بارز مظهر ایثار و شهادت است افزود: ۸ سال جنگ تحمیلی موجب تقویت اعتماد به نفس، خودکفایی و افزایش انسجام و تحکیم وحدت ملی شد

سید محمدرضا هاشمی با تاکید کرد عزت و اقتدار امروز ایران با خون شهدا، هدایت های رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم ایجاد شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار