انقلاب اسلامی جوانان اهل مقاومت و ایستادگی تربیت کرده است

امام جمعه شهرکرد گفت: انقلاب اسلامی جوانان و فرزندانی را تربیت و پرورش داده که این‌ها اهل مقاومت و ایستادگی هستند.

حجت‌الاسلام محمد علی نکونام نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در آیین رژه نیرو‌های مسلح شهرکرد اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس اقتدار و عظمت ملت ایران را به جهانیان ثابت کرد.

وی افزود: دوران دفاع مقدس سراسر عبرت، خاطره و درس برای ملت ایران و دشمنان این نظام است که بدانند این ملت مومن لبیک گوی عاشورا و امام حسین (ع)، پرورش یافته مکتب حسینی هستند و از این توطئه‌ها نمی‌هراسند و پشت انقلاب را خالی نمی‌کنند.

امام جمعه شهرکرد گفت: ۳۱ شهریور سالروز آغاز حمله دشمن خبیثی است که با تصور غلط و محاسبه نابه‌جایی که از ایران اسلامی داشتند و با این اعتقاد که همه چیز در ایران به واسطه انقلاب اسلامی از هم پاشیده شده و آن‌ها می‌توانند به هدف‌های شوم خود برسند اقدام به طراحی این توطئه کردند.


بیشتر بخوانید


نکونام با بیان اینکه انقلاب اسلامی جوانان و فرزندانی را تربیت و پرورش داده که این‌ها اهل مقاومت و ایستادگی هستند گفت: هشت سال دفاع مقدس نشان داد ملت ایران با هوشیاری و استقامت پای این نظام و انقلاب ایستاده و به فضل الهی در آینده نیز از این انقلاب پشتیبانی می‌کند.

وی تاکید کرد: همه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در نتیجه ایمان، تقوا و اعتقاد ملت ایران به دست آمده است.

نکونام ادامه داد: انقلاب در همه جا به وجود می‌آید، اما آنچه به این حرکت معنا داد و عظمت و ماندگاری ایجاد کرد اتصال این حرکت به بقا است.

وی با بیان اینکه انقلاب برای ماندگاری انسان‌ها است اضافه کرد: دفاع مقدس تلاش برای ماندگاری، به عظمت رساندن و کرامت انسان‌ها در سایه ایمان و تقوا بود.
وی ادامه داد: وحدت در سایه ایمان، همدلی در سایه تواضع، اعتماد به ارزش‌های دینی، نماز جماعت، مساجد، نماز جمعه بعنوان اجتماع بزرگ فخرآفرین انقلاب در تمام دوران‌ها و اجتماع‌های دیگر و حضور در صحنه رمز ماندگاری و تداوم بخشیدن به انقلاب است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار