افزایش سرقت‌های برق آسا از فروشگاه‌های لس آنجلس

افزایش سرقت‌های برق آسا از فروشگاه‌های لس آنجلس و ناتوانی پلیس از مقابله با این پدیده، نگرانی‌ها را افزایش داده است.

در لس آنجلس آمریکا، فروشندگان مغازه‌ها خودشان را در برابر سرقت‌های برق آسای گروهی خلع سلاح شده می‌بینند. در روز روشن، دزدان نقاب پوش به سرعت برق و باد وارد مغازه‌ها می‌شوند و در عرض چند دقیقه هر چه را دم دستشان باشد می‌دزدند.

این‌ها تصاویری است از دزدی برق آسا در روز روشن. حدود بیست فرد نقاب زده وارد یکی از بوتیک‌های مجلل لس آنجلس می‌شوند و در عرض چند ثانیه، دزد‌ها هر اندازه که می‌توانند لباس و ساک با خود می‌برند بی آنکه ذره‌ای به خریداران یا فروشندگان توجهی نشان بدهند. بعضی از آن‌ها حتی بلد نیستند دزدگیر‌های نصب شده روی پیشخوان‌ها را از کار بیندازند. سرقت کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد و هزینه تحمیل شده به فروشگاه حدود سیصد هزار یورو برآورد می‌شود. در اینجا نیز سارقان به مغازه عطرفروشی دستبرد می‌زنند و بدون نگرانی کارشان را پیش می‌برند.

 در چند قدمی بلوار هالیوود، مارک وتس حدود چهل سال است که این بوتیک را اداره می‌کند. طی یک سال و نیم گذشته، کارمندان او دستکم شاهد بیست و پنج مورد سرقت اینچنینی بوده اند بدون اینکه کاری از دستشان بر بیاید.

مارک وتس: قبلا سارق‌ها می‌آمدند و از لباس‌هایی که قرار بود بدزدند عکس می‌گرفتند و می‌رفتند و مخصوصا دنبال لباس‌هایی بودند که فروش دوباره آن‌ها ساده‌تر باشد. الان وقتی می‌بینیم ده دوازده نفر نقاب زده وارد فروشگاه می‌شوند همه چیز تعطیل می‌شود، چون می‌دانیم قرار است چه اتفاقی بیفتد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۱۷:۱۴ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
آنقدر دزدی زیاد است که
خیلی از فروشگاه های ورشکسته شده آند و
بخاطر اینکه زندانها پر است
زیر هزار دلار دزدی کنی
به زندان نمی‌فرستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۰ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
باید سیستم‌های قوی دود زا بزارن
آخرین اخبار