رهبر انصارالله: یگان پهپادی و موشکی ما به طور فزاینده‌ای در حال توسعه است

رهبر جنبش انصارالله امروز در سخنانی به مناسبت سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر گفت: ارتش یمن قبل از انقلاب، به جنگ داخلی زیر نظر آمریکا روی آورده بود.

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در ادامه سخنانش گفت: آمریکایی‌ها با سوء استفاده از شکاف موجود در یمن، تمایل به اعمال سیاست‌های خصمانه‌ای داشتند که کشور را به سمت فروپاشی می‌بُرد.

وی افزود: یمن اکنون از فناوری موشکی برخوردار است و علاوه بر یگان پهپادی، یگان موشکی این کشور اعم از دوربرد، بالدار و بالستیک به طور فزاینده‌ای در حال توسعه است.

سید الحوثی تصریح کرد: با وجود محاصره یمن، به صنعتی شدن نظامی، از تپانچه تا موشک روی آوردیم، نتیجه‌ای که مغایر با اهداف متجاوزان است.

رهبر جنبش انصارالله ادامه داد: در سطح امنیتی، ما موفق شدیم با توطئه‌های دشمن برای انجام ترور و عملیات تروریستی مشابه آنچه در عراق اتفاق افتاد، مقابله کنیم.

نیرو‌های مسلح یمن اعم از نیرو‌های زمینی، هوایی، دریایی و واحد‌های موشکی و پهپادی صبح امروز به مناسبت سالروز انقلاب مردمی یمن در ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۴ میلادی، رژه بی‌نظیری را در شهر صنعا اجرا کردند.

نمایش بزرگ تسلیحات خیره کننده ارتش یمن در این رژه بار دیگر نشان داد که هیچ عملیات نظامی و تهاجمی از سوی ائتلاف سعودی و آمریکایی نخواهد توانست ملت یمن را به زانو درآورد و محاصره همه جانبه هوایی و دریایی نیز مانع از پیشرفت‌های نظامی این کشور نخواهد شد.

برچسب ها: جنبش انصار الله ، یمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۰۴ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
نصرمن الله وفتح قریب وبشرالصابرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
بستن ابزار جنگی به سینه و کمر ظاهر خوبی ندارد یک نوع تبلیغ برای خشونت و اعلان جنگ نشانه جنگ طلبی و تهدیدات و سبکبازی مخصوصا در این زمان که علم جای اعمال متوسل به زور و افکار پیش پا افتاده را گرفته است صدام با اون کلت چی شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
صحبتهای نماینده یمن در سازمان ملل چیز دیگه ای بود
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۹:۰۸ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
درود بر انصارالله یمن و درود بر عبدالمالک بدرالدین یک با یک قواره لباس و یک شمشیر ارتش تا دندان مسلح سعودی را زمین گیر کرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
فعلآ رابطه با عربستان خوبه مگر می‌خواهید با عربستان بجنگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۳۱ شهريور ۱۴۰۲
البته به لطف دولت ایران.
آخرین اخبار