لیگ قهرمانان اروپا؛

بایرن مونیخ فرصت کامبک را به منچستریونایتد نداد/ پیروزی پرگل آرسنال و توقف اینتر

تیم فوتبال منچستر یونایتد فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را با شکست برابر بایرن مونیخ آغاز کرد، اما آرسنال پیروز شد و اینتر مساوی کرد.

در ادامه مسابقات هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه، چند دیدار برگزار شد.

در مهمترین مسابقه و از گروه A، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنای شهر مونیخ میزبان منچستریونایتد بود که در یک دیدار پرگل و جذاب با نتیجه چهار بر سه به برتری رسید. 

در این بازی که تداعی‌کننده خاطره نبرد به یادماندنی دو تیم در فینال لیگ قهرمانان سال ۱۹۹۹ بود، ابتدا باواریایی‌ها در دقیقه ۲۸ توسط لروی سانه به گل رسیدند و چهار دقیقه بعد سرژ گنبری اختلاف میزبان و میهمان را به دو گل افزایش داد. با آغاز نیمه دوم یونایتد خیلی زود یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و به بازگشت به بازی امیدوار شد. این گل را راسموس هویلون در دقیقه ۴۹ به ثمر رساند. با این حال خیلی طول نکشید که اختلاف دو تیم دوباره به دو گل افزایش پیدا کرد، چرا که هری کین از روی نقطه پنالتی سومین گل را برای میزبان آلمانی به ثمر رساند.

منچستری‌ها در دقیقه ۸۸ با گلزنی کاسمیرو یک بار دیگر شانس خود را برای فرار از شکست امتحان کردند، اما باز هم بی‌فایده بود، چرا که در دقیقه ۲+۹۰ ماتیس تل چهارمین گل را برای باواریایی‌ها به ثمر رساند و حتی گلزنی دوباره کاسمیرو در دقیقه ۵+۹۰ هم مانع دست خالی برگشتن شیاطین سرخ به خانه در پایان این ماراتن گلزنی نشد. به این ترتیب یونایتد که در این فصل شروع ضعیفی داشته، در هفته‌ای که شروع آن با باخت خانگی مقابل برایتون در لیگ برتر آغاز شده بود، یک باخت تلخ دیگر را هم تجربه کرد.

آرسنال از گروه B با چهار گل مهمانش آیندهوون هلند را از پیش رو برداشت. ساکا؛ تروسارد، ژسوس و اودگارد گلزنان آرسنال در این مسابقه بودند.

در همین گروه مصاف تیم‌های سویا و لنس با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

از گروه C ناپولی دو بر یک میزبانش براگای پرتغال را شکست داد. دی لورنزو ابتدا ناپلی‌ها را پیش انداخت، اما در دقیقه ۸۴ بروما کار را به تساوی کشاند. دقیقه ۸۸ یک گل به خودی از مدافع براگا، پیروزی پارتنوپی را رقم زد.

در گروه D اینتر، نایب قهرمان فصل قبل این رقابت‌ها در خانه رئال سوسیداد با تساوی ۱ بر ۱ متوقف شد تا فصل جدید را خوب آغاز نکند. نراتزوری دقیقه چهار از حریف عقب افتاد، اما لائوتارو مارتینز کاپیتان آبی‌های شهر میلان در دقیقه ۸۷ کار را به تساوی کشاند.

از همین گروه بنفیکا در پرتغال با دو گل مغلوب سالزبورگ اتریش شد.

نتایج کامل دیدار‌های امشب به شرح زیر است:

گالاتاسرای ۲ - کوپنهاگن ۲

رئال مادرید یک - یونیون برلین صفر

بایرن مونیخ ۴ - منچستریونایتد ۳

سویا یک - لانس یک

آرسنال ۴ - آیندهوون صفر

براگا یک - ناپولی ۲

بنفیکا صفر - سالزبورگ ۲

رئال سوسیداد یک - اینتر یک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۳۰ شهريور ۱۴۰۲
فارسی صحبت کنید بابا. فرصته کامبک نداد یعنی چی؟
آخرین اخبار