مسدود شدن مسیر شمال به شرق سه راه حافظیه کرمانشاه

شهردار منطقه یک کلانشهر کرمانشاه گفت : با هدف روان‌تر شدن بلوار شهید بهشتی؛ مسیر شمال به شرق سه راه حافظیه مسدود شد.

عادل سلیمانی شهردار منطقه یک کلانشهر کرمانشاه گفت : اصلاح هندسی سه راه حافظیه در بلوار شهید بهشتی مصوبه شورای ترافیک کرمانشاه است و بر اساس ابلاغ آن از سوی معاونت ترافیک و حمل و نقل شهرداری موضوع توسط معاونت عمران منطقه یک جنبه عملیاتی به خود گرفت.

وی افزود: براساس این مصوبه و ضرورت اصلاح هندسی صورت گرفته، مسیر شمال به شرق بلوار شهید بهشتی در ورودی حافظیه مسدود شد.

به اعتقاد شهردار منطقه یک کلانشهر کرمانشاه این اقدام باعث حرکت روان خودرو‌ها در مسیر شمال به جنوب و برعکس خواهد شد و رانندگان برای ورود به حافظیه می‌توانند از دو مسیر میدان سپاه پاسداران و دوربرگردان درب بیمارستان شهدا اقدام کنند.

سلیمانی اضافه کرد: اکنون چراغ راهنمایی این تقاطع از سه به دو فاز تغییر پیدا کرده است که باعث تسهیل در تردد و کاهش زمان سفر درون شهری کرمانشاه می‌شود.

وی ادامه داد: کوچه روبروی سه راه حافظیه کرمانشاه به درخواست مکرر اهالی منطقه و اعلام نظر پلیس راهور مبنی بر سانحه خیز بودن این نقطه مسدود شد و شهروندان برای ورود به محدوده خیابان ۲۲ بهمن، می‌توانند از سی‌متری اول استفاده کنند.

سلیمانی اضافه کرد: پس از کامل شدن احداث مثلثی در سه راه حافظیه، عملیات کاشت چمن و گل‌های فصلی از سوی فضای سبز منطقه یک شهرداری کرمانشاه اجرا خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار